Foto bij 65- I don’t want to lie to you, but I can’t tell you the truth either… (Engels)

Het gaat niet helemaal als sommige (waaronder taraluis en tweetybum) hadden gedacht xD
ze weet namelijk niet zeker of jasper een vampier is, en eigenlijk vind kayley haar eigen 'vampier-theorie', zoals ik het maar even noem, best belachelijk en een beetje 'over-the-top'
zoals er al stond, het was gewoon iets wat ze kwijt moest, en nu het eruit is wil ze het er eigenlijk niet meer over hebben en is ze ook blij dat jasper het er niet over heeft of haar voor gek verklaard/uitlacht etc. (natuurlijk doet hij dat niet (A), maar zijn weet dat natuurlijk niet)
ik hoop dat dit alles wat duidelijker maakt, als er nog meer vragen zijn, please aks me, i won't bite (A)

ik heb nog even extra mijn best gedaan op dit deel omdat ik het zelf een belangrijk stuk vind in het hele verhaal. zelf ben ik er behoorlijk tevreden over, ik hoop dat jullie er hetzelfde over denken :$

xxx-leonie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Dreambelievr

    OMT This is such an increddible chapture. I react in english becouse...i just felt like answering in englisch. I really love your storie, its awsome, you're awsome

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • JustMeHere

    omg ik dacht echt dat het moeilijjk ging zijn maar hij is echt gemakkelijk te lezen
    waarom vind ze haar vampieren theorie belachelijk??? hij is het totaal niet maar dat weet zij niet en jasper moet het haar wel vertellen anders word ze depressief of erger en niemand wil dat toch
    super snel verder want ik wil weten of ze het nog een keer gaat vragen en of jasper het uit zichzelf zegt

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Yeey!! Hij is langer!!

    Langer berichtje dan Taraluis: Check


    xD

    XxX

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Dat Engels was dus echt makkelijk, voor mij dan! En mijn berichtje is de leukste reactie WHOAOAOAOA!! <-- Ik weet dus echt niet hoe je dat schrijft, ik schrijf het altijd verkeerd xD Maarja, Je krijgt weer een lang berichtje van mij met allemaal onzin, omdat je dat leuk vind. Weetje, jij bent de enige waar ik van die verschrikkelijke lange berichtjes zijn, meestal zijn die van mij heel kort met iets over het verhaal en "Snel Verder" En dan kusjes, je weet wel, het gewoonlijke, maar bij jou is het altijd een lang berichtje met onzin, ik probeer meer te typen dan Taraluis, maar ik weet niet of dat gaat lukken, want zij heeft alinea's, en ik niet, ik typ aan een stuk door. Maarja, je moet sowieso snel opschieten want ik wil dat ze het komt te weten. En, ga jij nog wat leuks doen deze vakantie? ik ben Woensdag jarig, dan word ik 14, EINDELIJK! xD En dan geef ik donderdag een feestje voor mijn vriendinnen, alleen weet ik niets te doen, ze komen eten en dan? Weet jij iets? Ik wil namelijk niet weer Film kijken, dat doe ik altijd en dat gaat vervelen, en we kijken toch nooit serieus xD Voor de rest gaat mijn vader verhuizen met zijn vriendin, en dan moet ik mijn hokje inrichten, er past alleen een bed en kast in, klaar en dan moet ik toch nog komen! Achterlijk toch?! En verder ga ik nog veel tv kijken en laptoppen en aan mijn verhalen werken, ik ga niet op vakantie,, daar heeft mijn moeder geen geld voor, misschien ga ik met mijn vader een weekend naar Londen, maar dat weet hij nog niet... Maarja, ik ga stoppen want ik moet van mijn moeder afsluiten :( Dat moet altijd van haar rond deze tijd terwijl ik weet dat ik tot half 2 nog op mijn Ipod verhalen aan het lezen ben xD Oja, over dat gesproken, weet jij nog goede verhalen om te lezen? Ik heb ongeveer alle leuke verhalen al gelzen en begin me te vervelen, heb je nog tips voor me? Laat het effe weten! Nu stop ik echt want ze word boos, en dat vind ik eigenlijk wel grappig, want ze kan niet boos zijn xD Ik ben benieuwd of dit berichtje langer is dan die van Taraluis en of hij de volgende keer weer bij leukste reactie komt...

    Lots of Love,
    Hadley <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen