Foto bij 0.1

Ik was weer eens veel te laat op het werk. Door mijn buur deze keer. Roderick ging me rijden omdat hij moest optreden. Isabelle zag het door de vingers omdat ik mijn werk altijd goed deed. Ik werkte bij een podium opstel bedrijf. Ze hadden hun eigen podia. Ik was gespecialiseerd in het aansluiten van de gitaren en sinds kort ook in keyboards door Roderick. Roderick was zoals mijn grote broer. Ik woonde nog maar 2 jaar naast hem. Ik liep voorbij Isabelle haar bureau. "Je moet wat sneller zijn deze keer. Je moet 3 gitaren installeren" zei ze. Ik liep door zonder iets te zeggen. Ik zag een blonde jongen met hanenkam zijn gitaar installeren. Ik knikte vriendelijk. Een jongen met blond lang haar kwam naar me en gaf zijn gitaar aan. Het was een simpele gitaar en deze werd simpel aan gesloten. Ik zag een Fender liggen op de standaard. "Van wie is deze?" vroeg ik toen ik naar de gitaar wees. "Mij" zei een stem achter me. Een jongen met bruin redelijk lang haar stond achter me. "Zou je me kunnen helpen?" vroeg ik aan hem. Hij knikte. De instelling was ingewikkelder dan bij een andere gitaar want deze kon bass en Electrisch spelen. Ik sloot hem aan. De jongen keek toe. Ik knikte naar hem. Hij sloeg een noot aan. Hij knikte blij naar me toen het juiste geluid uit de boxen kwam. Hij stemde de gitaar. "Hey Esther, kan je even helpen?" vroeg Roderick achter me aan zijn keyboard. Ik draaide me om en sloot de draden aan. Hij lachte naar me. "Dank je" zei hij en deed verder. "Ben ik blij dat je naast me woont" zei ik toen ik voorbij hem liep.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen