Foto bij 0.4

"Breng een maand met ons door" zei Jochem plots. Ik draaide me in de snelte om. "Wat?" vroeg ik voor de duidelijkheid. "Beng een maand met ons door" zei hij. Ik twijfelde of ik het zou doen. "Oke ik doe het" zei ik na lang wachten. Als ik de gitaar had weggeborgen liep ik naar Isabelle. Ik vroeg haar of ik een maand mee mocht met de jongen. Ze stemde toe omdat er toch maar 1 concert maar meer was in die tijd. Jochem stond nog op het podium. "Ik ga mee" zei ik. "Gelukt?" vroeg Roderick plots achter me. Jochem knikte. Ik wist niet zeker waar ze over bezig waren maar ik had al zo een vermoeden dat het over mij ging. "Gaat Zora ook mee?" vroeg ik hem. Hij knikte. "Jullie zijn de enige 2" zei Jochem dan. Ik knikte. "Jij brengt me thuis" zei ik tegen Roderick en porde met mijn vinger in zijn buik. Ik keek omhoog naar zijn gezicht. Hij knikte. "Kom dan" zei hij en we liepen naar zijn zwarte Volvo S40. Ik stapte in.

"Wanneer vertrekken jullie?" vroeg ik onder de baan. "Morgenvroeg" zei Roderick erop. Ik schoof wat onderuit. Roderick reed zijn oprit op. "Ik neem je morgen mee met Zora naar de afspreek plaats" zei hij als hij aan zijn deur stond. "En waar is die?" vroeg ik aan hem terwijl ik naar mijn voordeur liep. "Bij Winterwerp thuis" zei hij. Ik keek hem dom aan. "Hinne en Jochem" zei hij duidelijk. Ik knikte. Ik nam mijn sleutel en stak deze in het slot. Ik stapte dan binnen.
"Laten we beginnen." zei ik tegen mezelf.

Reageer (1)

  • Taeminnie

    ben benieuwd hoe hinne haar voor zich gaat winnen.. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen