Foto bij 10°

Meteen verbrak ik de kus en keek haar aan. Ze keek weg. ‘Sorry.’ Fluisterde ze zacht. Ze wou opstaan maar ik pakte haar pols vast. ‘Cynthia, je vind heus wel liefde, maar niet met mij. Ik hou van Leah en dat zou nooit veranderen.’ Verbaasd keek ze me aan. ‘Je bent niet boos?’ vroeg ze zacht. Ik schudde mijn hoofd. ‘Waarom niet? Je hoort boos te zijn.’ Weer schudde ik mijn hoofd. ‘Je bent mijn vriendin, jij en Alec zijn de enigen hier die met me omgaan. Ik wil mijn vriendschap met jou niet verliezen.’ Ze glimlachte. ‘Maar je moet me niet meer zoenen.’ Ze knikte. Plots voelde ik een deel van mij weer terugkomen. Vragend keek ik haar aan. Ze ging naast me zitten. ‘Ik zet je gave niet meer uit, alleen als Aro erbij is.’ Verward keek ik haar aan. ‘Maar ik kan je zo in mijn macht krijgen.’ Ze haalde haar schouders op. ‘Dat maakt mij niet uit.’ Ze was even stil. ‘Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het voelt.’ Ik lachte kort. ‘Volgens mijn moeder raak je raakt je gedachten kwijt.’ ‘Wil je het op mij proberen.’ ‘Ehm.. Oke?’ Afwachtend keek ze me aan. Ik wou het niet duidelijk maken dat ze in mijn macht zat bij anderen en bedacht iets makkelijk. ‘Vraag aan Naomi of zij jullie moeder eigenlijk wel mist.’ Braaf knikte ze en ze liep de deur uit. Ik wist dat het niets was, maar wat moest ik anders verzinnen. Ik wel niet dat zij in de problemen raakt als ik vraag om mij te laten ontsnappen ofzo, maar dat gaat ook snel gebeuren, hopelijk.


~~{°}~~

Lijkt ook niet veel op het origineel, maarja.

Reageer (4)

  • Dreambelievr

    Spannend!!!

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    nog steeds leuk! snel verder.

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    tis leuk hoor! snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen