Foto bij 12°

Lieve Tagas,
Ik hoop dat Alec je deze brief snel heeft gegeven. Je bent nu drie maanden weg en ik ben al drie maanden lang een wrak. Ik mis je verschrikkelijk erg lieverd. Ik hoop dat ze je daar niets erg aan doen. Je kan hier duidelijk zien dat iedereen je mist, het is erg stil. Met Leah gaat het erg slecht. Ze mist je zo erg. Ze wil je beschermen, ze wil naar je toe, maar dat kan natuurlijk niet. Toen je weg ging heeft ze dagen gehuild, het is vreselijk om haar zo te zien. Met je vader gaat het ook niet echt goed. Hij geeft zichzelf overal de schuld van. Hij zegt de hele tijd dat we in Forks moesten blijven en dat als hij niet zo liep te zeuren dit nooit gebeurd was. Met de rest gaat het beter dan ons drieën, ze leiden hun normale leven gewoon, maar je ziet dat liever wouden vechten dan dat ze je lieten gaan. Ik snap waarom je voor ons heb gekozen lieverd, je wou ons beschermen, je wou ons niet dood laten gaan. Je vader en ik zijn al getrouwd. We hebben geen ceremonie of een feest gehad, dat bewaren we voor als jij terug bent. We missen je en we houden van je Tagas, vergeet dat nooit. Ik hoop dat je nog terug kan schrijven, maar het is niet erg als het niet kan.
Liefs,
Mama.



~~{°}~~

Gosh, ik vind het zelf zo zielig! Hoe ga ik hem laten ontsnappen? Ja, dat ga ik jullie nog niet vertellen, dat lees je uiteindelijk wel!
Zoveel Abo's maar zo weinig Reacties? Voor ik verder ga wil ik minstens 6 reacties van verschillende mensen!

Reageer (12)

  • Dreambelievr

    Wrijf het er maar lekker in mam. Heel tof. Nu is hij vast helemaal depri.

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ahhhw ;[
    Echt zielig!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • roosjee

    aahh, ik heb deze week je hele verhaal gelezen plus dit vervolg:
    awesome!

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Aww. Wel lief van die bruiloft. (H)
    Next?

    1 decennium geleden
  • Renekel

    verder!!!!
    Hij moet weer snel naar huis(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen