Foto bij 30- gO aWaY!

In mijn ogen duurde de rit naar de plaats waar Felix ALec tegengekomen was, verschrikkelijk lang. VOlgens anderen ook, want Nessie was het blijkbaar -tijdelijk- beu om naar Jake te kijken. Ze draaide zich om, wat geen probleem was omdat iedereen behalve ik geen gordel droeg. Misschien Carlisle wel, al was het om het goede voorbeeld te geven. Om de zoveel tijd stak Felix zijn hand achteruit zodat hij de mijne even kon vast houden. Ik weet niet echt waarom hij het deed, maar ik had er geen probleem mee. Nessie wou me amuseren, maar ze wist niet echt goed. Dus begon ze me op haar normale manier van communiceren te vragen wie Alec was. Ook al had Edward het haar willen uitleggen, ze wou naar hem niet luisteren. Op het moment dat hij het haar wou uitleggen, draaide ze haar hoofd naar hem en hij hield zijn mond. iK had ermee gelachen. 'Ik wou dat ik ook zo'n gezag had over mijn vader. Het is alsof ze gewoon, "Shut up!" dacht.' zei ik lachend. Edward draaide zijn hoofd naar mij en rolden met zijn ogen. 'Je zit er niet ver naast.' zei hij zacht. Jake lachte uitbundig. 'Ja, ze is nogal bevelend.' zei hij lachend. Felix draaide hem om en keek naar Edward met een opgetrokken wenkbrauw. Edward knikte met een grote grijns. ik keek ook naar Edward, en ik had zo het gevoel dat Nessie aan hetzelfde dacht. 'Waaraan dacht hij?' vroeg ik luidop. ik vond het niet erg leuk dat iemand constant in mijn hoofd zat, en was blij dat Edward dat dus ook niet de hele tijd deed. Met Bella in de buurt nog minder, ik vroeg me af of ze hem gevraagd had om uit mijn hoofd te blijven. Edward grijnsde. 'Hij vroeg of ik me liet doen door mijn eigen dochter, een klein meisje.' zei hij lachend. 'Felix heeft duidelijk nog nooit gemerkt hoeveel trucjes ze heeft om aan allerlei dingen te ontsnappen, of om haar zin te krijgen. Wacht maar tot ze je probeert om haar vinger te winden. Ze heeft je vriendinnetje al behoorlijk strak om haar vinger hangen.' zei hij lachend. Jake nam Nessie over van Edward. hij begon haar te kietelen, en Nessies lach vulde de auto. het was alsof iedereen er muisstil van werd. Zo ging het door tot Carlisle begon te vertragen en parkeerde, en Edward een stuk serieuzer werd. Meteen was ik de laatste die in de auto zat. Ik deed mijn gordel los maar voor ik iets kon doen, had Felix me al uit de auto getild en lag ik in zijn armen. De cullens keken rond en liepen naar de struiken zodat Jake van vorm kon veranderen. dit was iets dat ik niet wou zien, dus waren Felix' lippen een leuke afleiding. Nessie zat meteen op Jake's rug alsof ze ging paardrijden. Ik zat op Felix' rug, Edward keek even lachend naar Nessie en ik. 'Nu de dames allebei een rijdier gevonden hebben, kunnen we gaan?' vroeg hij. ik zei lachend. 'Juuu, paardje' maar daar had ik spijt van zodra Felix vooruit schoot tussen de bomen door. Hij had blijkbaar al het spoor van Alec gevonden en liep nu voorop. Plots stopte hij en ik gleed van zijn rug af. Het leek alsof er een teken gegeven werd dat iedereen begreep. Ik kroop van Felix' rug, Nessie sprong van Jake en gaf mij een handje zoals een kind dat aan de hand leert oversteken. Felix stond de ene keer voor me, de andere keer achter me. Edward stond naast Nessie, samen met Jake. Carlisle stond naast me. Plots kwam Alec in beeld, samen met Dimitri, duidelijk tot Felix' verbazing. achter hen stonden nog een drie, viertal vampiers die tot mijn familie behoorden. Ik zette een stapje naar voren en liet Nessie los, Felix kwam niet mee, maar ik dacht wel dat hij een beetje nerveus was, ook al wist hij dat ze me niets zouden doen. 'ALec, Dimitri.' zei ik met een grote glimlach. meteen stond Alec voor me, ik gaf hem een knuffel, wat stukken makkelijker was dan bij Felix omdat hij ongeveer mijn hoogte had. Ik gaf Dimitri een zacht klopje tegen zijn vuist, hoewel ik zeker was dat het hij was die zich inhield voormij. 'Ik hoorde van Felix dat jullie in de buurt waren?' zei ik opgewekt. Alec keek van Felix naar Edward naar mij, ongelofelijk snel hoe vampiers dingen door hebben. Hij knikte. 'Waarom?' vroeg ik verbaast. Hij keek naar me alsof ik even groot was als Nessie. Ik glimlachte nog steeds. 'De meesters hebben niet graag dat hun kleine meid gevaar loopt.' zei hij, ik knikte. 'Uiteraard.' zei ik. 'Maar ik heb Felix en er zijn voor het moment genoeg vampiers en wolven in de buurt die me kunnen beschermen?' vroeg ik Naief. Ik deed moeite om mijn gezicht onschuldig te houden. Alec trok zijn neus op, toen hij Jake zag. 'Aro en Caius vinden dat ze neit ver genoeg kunnen gaan als het om jou bescherming gaat.' zei hij simpel. ik glimlachte en sloeg mezelf zacht tegen het hoofd. 'Hoe had ik daar niet aan kunnen denken?' vroeg ik en zacht hoorde ik Nessies lach achter me. ze kwam me weer een hand geven. Alec glimlachte naar haar. 'Meester Aro doet je de groeten, kleine Reneesmée.' zei hij lachend naar haar. 'En jullie uiteraard ook, Edward, Carlisle, en ook Bella en Alice. ik weet zeker dat jullie de boodschap zullen doorgeven aan de dames.' zei hij zacht. Edward knikte stijfjes. 'laten we het kort houden, Alec, Dimitri. ik heb een boodschap voor aro die jullie 2 hem mogen brengen.' zei ik streng en mijn glimlach verminderde. 'Zeg hem dat ik geen babysit nodig heb, en dat hij me belt zodra jullie 2 zijn aangekomen.' zei ik terwijl ik mijn hoofd schuin hield. 'Vergeet mijn vriend aro niet mijn groeten terug te doen, en feliciteer hem met zijn dochter. Ik denk dat hij gelijk heeft en hoop dat hij gelukkig wordt met haar in zijn omgeving.' zei Carlisle zacht. Nessie lachte naar ALec. 'Voor Aro.' zei ze met een grote glimlach. Dimitri haalde een wenkbrauw op, maar Alec had het begrepen. 'Ik ben veilig genoeg en Dimitri weet het als ik alleen rondloop.' zei ik. 'Ik heb geen extra beveiligingsservice nodig, maar toch bedankt.' zei ik net voor ik me weer omdraaide. 'Geef Jane een knuffel van me, en zeg dat ik haar mis, wil je?' vroeg ik terwijl ik weg stapte. Ik hoorde ALec zachtjes iets mompelen, dus ik dacht wel dat hij de boodschap begrepen had. Soms was machtsmisbruik vermakelijk, dacht ik, en ik kon me verschrikkelijk goed gedragen als een BItch, dat ook.

Reageer (6)

  • Damare

    Haha, geweldigxD

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • katl1

    Haha, snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • 1xmichellax1

    Wwo, die doet het subtiel
    Ik vind het wel grappig
    Plies snel verder, I love it
    Kudo

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Ahhaha. Next por favor?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen