Foto bij De eerste dag...

Norah zat in de brugklas. Vandaag zou ze voor het eerst techniek krijgen. 'Hopelijk krijgen we geen enge heks als lerares' dacht ze. Maar ze had het mis...

1 voor 1 liepen ze de klas in. Norah ging naast haar vriendin Shana zitten. Ze had het mis, de lerares was wel een heks. Ze zag er erg onvriendelijk uit en had een vernietigende blik op haar gezicht. Toen iedereen op een stoel zat begon ze: 'Goeiemorgen klas 1h3. Ik ben erg ontevreden over hoe jullie zitten. Ik ga even wat veranderen. Jij, ga maar staan en loop maar een beetje door het lokaal. Jij, jij mag ook opstaan.' En zo had ze nog wat leerlingen aangewezen. Waaronder Norah. Even later had ze de lopende leerlingen een plaats aangewezen. Norah moest naast Johan gaan zitten, die ze nogal een 'raar type' vond. Toen moesten ze aan het werk. De lerares deelde de opdrachten uit. Toen ze langs Norah liep, vroeg Norah naar haar naam. 'Ik ben mevrouw van Loosdam.' had ze geantwoord. Haar stem klonk oud en krakerig. Vanaf dat moment wist Norah: 'Techniek is een ramp!' Dat zou Shana ook wel hebben gedacht. Een paar weken later liep het helemaal anders...

Reageer (2)

  • Phlegethon

    Lekker slim en zweten daar dan ?!

    1 decennium geleden
  • loesje257

    Haha het begin is echt gebeurd het gaat zeker over mevrouw gras brrrrr je moet er nog bij zetten wat er dinsdag is gebeurd. We werden opgesloten in een lokaal met 3 klassen en moesten een verschrikkelijke opdracht af maken en het was 30 graden buiten dus we stikten in het lokaal. En Anna moest eerst nog naar huis fietsen om haar tekeningen op te halen omdat ze die vergeten was!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen