Foto bij 13°

Tranen rolde over mijn wangen en Alec wreef over mijn rug. Ik mis ze zo erg. ‘Kan ik terug schrijven?’ Alec twijfelde. ‘Ik weet het niet, zodra Aro het in mijn of jouw gedachten ziet weet ik niet wat hij zal doen.’ Ik veegde mijn tranen weg en knikte. ‘Gaat het?’ Ik knikte. ‘Ik ga weer terug.’ Mompelde ik en ik stond op. Hij knikte. Ik liep de gang op en rende naar mijn kamer. Cynthia zat nog steeds op mijn bed. ‘Wat was er?’ Ik gaf haar de brief. Nadat ze hem had gelezen keek ze me medelijdend aan. ‘Ik ga ontsnappen.’ Fluisterde ik. Ze keek me met grote ogen aan. Ik keek haar recht in haar ogen aan. ‘En jij gaat me helpen.’ Ze verstijfde en haar ogen werden groot. ‘Ja Tagas.’ Zei ze. Ik had niet geweten dat mijn gave me nog eens zal overwinnen maar ik kreeg een grijns op mijn gezicht, een gemene grijns. Met Cynthia in mijn macht is ontsnappen makkelijk, ik laat haar ieders gave uitschakelen en ik kan dan zo wegrennen. Maar de Volturi zal me blijven zoeken, dat is zeker. Ik keek Cynthia weer aan. ‘Vertel Aro dat je met mij gaat jagen.’ Ze knikte en liep naar beneden. De grijns zat nog op mijn gezicht, dit is eigenlijk wel leuk.


~~{°}~~

IT'S MY BIRTHDAY!!!! Lang mag Hadley leven, Lang mag Hadley leven! Lekker zit ik alleen thuis, mijn moeder is aan het werk, lekkere verjaardag! Maarja, eindelijk 14! Krijg ik als Kadootje een Kudootje?? {Word er ook nog gezongen?}

Reageer (14)

  • mabloempje

    Het is nogal laat maar je krijgt een kudootje vsn me snap je hem (sorry nogal droog):$:$

    1 decennium geleden
  • mabloempje

    Het is nogal laat maar je krijgt een kudootje vsn me snap je hem (sorry nogal droog):$:$

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    ik hoop dat er niks met cyntia gebeurt
    ze vertrouwde hem
    en nu misbruiikt hij dat
    dat is stout

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Stoute Tangas. Dat is niet lief!!! Ze vertrouwt je!

    1 decennium geleden
  • Niallene

    GEFELICITEEEERD! <3
    Ga je snel verder? <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen