Foto bij 015.

Oke, ik krijg dus best wel veel negatieve reacties over de dood van Anne. Om eerlijk te zijn, dit is het tweede verhaal dat ik serieus aan het schrijven ben, ik probeer zoveel mogelijk te doen met jullie tips/kritiek. Ik wil best verder gaan met het idee dat Anne later weer terugkomt, maar ik ben bang dat ik de 2 verhaallijnen dan door elkaar ga halen. Ik ga erg mijn best doen, over een paar deeltjes zien jullie Anne weer terug!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • LovesLucky

    maar ze was toch niet dood? dat stond nergens. ze had alleen een shotwond in haar schouder, en viel van het dak...
    wel heel mooi geschreven dit verhaal en die vorige!

    1 decennium geleden
  • BellaSwan99

    yess iemand die nadenkt om sirieus te ontsnappen go maaike!

    1 decennium geleden
  • BellaSwan99

    nu is de spanning wel weg dat anne terug komt of niet

    1 decennium geleden
  • BlackVodka

    Ik vond het juist heel goed bedacht dat ze doodging, om verder te gaan met Maaike's leven en haar achter te laten met de vraag of haar moeder dit expres had gedaan, en dan later een brief vinden waarin stond dat het niet zo was of zo, blah blah.

    Maar goed het is al geschreven ghehe.

    1 decennium geleden
  • Rodinde

    Ah yesssss Anne is niet dood dankjedankjedankje!!! :D
    Misschien dacht ze dat ze doodging maar heeft ze het toch overleefd^^?
    Anyways snel verder<33!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen