Foto bij Een|•|

Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest over hoe de natuur eruit ziet. De bossen, de bloemen, het gras. Alleen zal ik daar nooit achter komen. Ook al woon ik vanaf vanavond midden in het bos, ik zal er nooit achterkomen. Ik kom uit Orlando, een stad in Florida. Samen met mijn ouders en mijn broer Chris. Chris heet eigenlijk Christopher, maar dat vond hij een achterlijke naam dus heeft hij het afgekort. Onze ouders houden van lange namen en dat heeft beter voor mij uitgepakt dan voor Chris. Chris is negentien en hij mocht in ons huis in Florida blijven wonen op de kosten van mijn ouders. Maar hij wou mee. Ik zelf ben zestien en hoogbegaafd. Op mijn viertiende heb ik mijn examen al gedaan en ik ben al klaar met school. Ik kan natuurlijk naar de universiteit, maar dat kan ik niet alleen. We verhuizen naar Forks en daar zal ik naar school gaan. Chris zal werk gaan zoeken, maar omdat hij lui is weet hij niet wat. Waarschijnlijk zal hij bij mijn moeder gaan werken. Mijn moeder gaat een café in Forks beginnen, een van de weinigen waarschijnlijk en mijn vader is dokter in het ziekenhuis in Forks. Mijn broer heeft alleen wel een probleem. Hij houd van uitslapen, maar dat kan hij niet meer, hij moet mij naar school brengen. De meeste zullen aan mij vragen waarom. Ik ben zestien en mag mijn rijbewijs halen. Natuurlijk kan dat op die leeftijd. Alleen is er een probleem, een probleem die er ook voor zorgt dat ik de natuur om mij heen nooit kan of zal zien. Ik ben namelijk blind geboren.


--|•|--

En?

Reageer (10)

  • TostiXD

    Ik had het er pas over met mijn vakantievriendin, de gave van Renesmee is prachtig voor blinde mensen. Zij kan in je gedachten beelden laten zien van je familie enzo.

    1 decennium geleden
  • Jera

    awww
    dat is zó sneu!!

    1 decennium geleden
  • Wellick

    Woow. Laat, ik weet..

    Lol, mijn ena beste vriend heet Christopher!

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    best shocking.. ik zou me niet kunnen voorstellen hoe het zou zijn om blind te zijn.. niet kunnen lezen, of in het bos wandelen en lekker naar de lucht en wolken en bomen kijken... ö en geen films kunnen kijken, of computeren.. Ö

    XXX

    1 decennium geleden
  • DeaLunae

    Wauw, shocking x:
    Ik neem een abo, als jij snel verder gaat!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen