Foto bij Vier|•|

Ik stond voorzichtig op. Oke, nu mijn kamer onderzoeken. ‘Pepijn?’ Je kamer is gigantisch! Ik grinnikte. ‘Waar staat alles?’ Je hebt weinig spullen, je bed staat achter ons met daarnaast een kastje. Draai je naar links.Ik deed wat hij zei. Ongeveer elf stappen naar voren en dan draai je naar rechts, daar staat een grote lichtgroene bank. Ik deed wat hij zei en voelde de bank. Ik knikte als teken dat hij verder kon gaan. Daarnaast staan een tafeltje. Draai je om en loop ongeveer zeventien stappen naar voren dan vind je kledingkast. Ik knikte en vond de kast. Dan staat er als je naar links draait en zeven stappen naar voor zet een bureau met een stoel ervoor. Ik knikte. Hij deed hetzelfde met de badkamer die de deur naast de bank was. Ik kan niet geloven dat dat het enige in mijn kamer was, als hij zo groot is waarom staat er zo weinig in? ‘Hoe laat is het Pepijn?’ ik voelde hem draaien op mijn schouder. Half zeven. Ik knikte en kietelde hem onder zijn kin. Hij is een slimme eekhoorn. Dankje. Ik grinnikte, en een arrogant eekhoorntje. Hij snoof. Ik liep naar de deur en opende die. ‘Lieverd? Moet ik je helpen met de trap?’ hoorde ik van beneden. ‘Nee.’ riep ik terug. Ik hield me stevig vast en liep voorzichtig naar beneden. ‘Goedzo Lieverd.’ Zei mijn moeder toen ik beneden was. Ik glimlachte nep naar haar. Dat zeiden ze altijd tegen mij, jaren lang, en daar word je gek van, alsof ik hulpeloos ben, ik kan alles prima, met de hulp van Pepijn. Nu de keuken voor een broodje. Vijf stappen naar voren en dan rechts, een open keuken. Ik knikte en liep naar de keuken. ‘Broodje lieverd?’ Ik knikte en mijn moeder pakte mijn hand waarin ze een broodje stopte. ‘Ga maar vroeg slapen, je moet vroeg wakker worden voor school.’ Ik zuchtte en knikte.


--|•|--

Laatste voor nu, ik moet zo mijn visite ontvangen want: IK BEN JARIG! {Voor degene die dat nog niet wisten}
De schuine gedachten zijn meestal van Pepijn, behalve als er iets anders staat.

Reageer (9)

  • MacGyver

    Dat lijkt me vreselijk, zelfs als ik ziek ben en dus veel pijn heb, pak ik nog alles zelf en doe ik nog alles zelf

    Happy Birthday!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Happy B-Day!!
    je hebt er een abbo bij op je verjaardag!!
    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Ik vind het super :'D

    1 decennium geleden
  • Sequestered

    Gelukkige verjaardag :'D
    Heel snel verder ? (flower)

    1 decennium geleden
  • Depts

    Haha heel leuk geschreven!!!
    Heeeeeeeeeeel snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen