Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • AvrilTomxMii

    heey ben ik weer ^^
    sorry dat het zo lang duurde maar door school kan ik zooooooo fucking weinig achter de com..
    njaa hij is heel goed ^^
    verder verder verder verder !!!!!!^^
    bye bye

    1 decennium geleden
  • PrincessT04

    ga nou asjeblieft verder, het was net z'on spannend moment :(

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Waarom stop je nu op zo'n moment?? :|
    Nie leuk (huil)

    Weet je, nu moet je eens goed naar mij luistere xD

    Als je nie supersnel doooooooooooooooooooorgaat, dan kom IK al JOUW TH-spulletjes stelen!! (A)

    Ik (H)HOU(H) van jouw quizlets!!!!!

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Dus nu SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERSNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    DIKKE 10!!!!!!!!!

    xx (K)


    ps: VERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDERVERDER (A)

    1 decennium geleden
  • PrincessT04

    Snel verder, ik hoop maar dat het niet al te ernstig is en dat bill haar anders vergeeft. o asjeblieft ga snel verder ben superrr nieuwsgierig:(

    xxje(flower)

    1 decennium geleden
  • JatuhCinta

    snel verder pliess


    xx kimmy

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen