Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Lifehack

    Mooien eh ^^
    Maar da weet ge al
    en ook al weet ik bijna alles al wa ge zegt, tja .. k lees z nog altijd !
    x

    1 decennium geleden
  • Shinju

    verdeeerrrr^^
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Haha,'vieze stukjes',die vond ik echt droog.:v
    En mwhaha,op de een of andere manier vind ik dit deel lollig.^^
    Nou ja,snel verder gaan.;D
    xx

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Meisie?? En omdat (zoals ik al ooit wel heb gezegd) niet goed ben in het schrijven van vieze stukjes (:P) laat ik dat over, maar als er mensen zich aangesproken voelen om dat wel te schrijven, dan mogen die dat, en dan plaats ik dat op deze quizlet met je naam derbij^^. Schrijven dus he! =P Maar nu ga ik dus over naar de volgende dag he x’D Ik ga heus nie zegge da ik da wel ga doen, want dan ga ik zeker te hore krijge da ik oversext ben (zip) En daar kan ik dus nie mee lache e (N) Okey, eigenlijk wel, ma bon (A) Toch schrijf ik het lkkr nie (puh) Da laat ik aan iemand over die ervaring heeft ^^ Nouja xD En dan da telefoongesprek xD Joyce, besef het! Jij schrijft gwn iedere keer té hypere deeltjes xD En droogheid komt ook wel voor zenne xD Omg xD Weet je wel hoe hard ik altij strijk lig me Uu deeltjes?? :O Ik eis drm gwn SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLG!! Want kben een beke depri vandaag enal dus kan ik zo'n hypere deeltjes wel gebruike xD Ga je plz héél snel verder?? *pruillipje* Dan zou het mij mss aanspore ook nog eens een vervolgje te type, ma de laatste tijd ben ik in een anti-schrijfbui, terwijl ik eigenlijk keigraag schrijf enal xD En omfg :O Zijt gij nu werkelijk Uu kostbare schrijftijd aan het verspille door m'n rare reactie te leze?? :| Oh no!! Ik zal stoppe (A) Want kdurf te wedde da ge nog steeds aan lz zijt -_-" Nouja xD GA NOU DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!! (baby)
    Dikke 1000000000000000000!! (H)
    xx (doeg)

    1 decennium geleden
  • AvrilTomxMii

    ik hoor wat gegil van Ri, waarschijnlijk werd ze geslagen door Anne ofzo^^

    O God ben ik echt zoon bitch xD

    leuke quiz man ^^
    snel verder (A)

    Xx. Anne

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen