Foto bij jaar 3: Azkaban

Mendel kwam de leerlongenkamer binnen gelopen.hij zag Ayla voor de haard zitten.
"Waar is cathleen?"
Ayla wees naar de meisje slaapkamer.Mendel liep er naartoe en klopte op de deur.hij ging naa rbinnen en zag cathleen op ahar bed liggen.Ze had ene foto in ahar hand.
"cathleen?" Hij liep naar haar bed toe en ging op de rand zitten."Alles in orde?"
Cathleen schudde har hoofd.Mendel trok ahar tegen zich aan en keek anar de foto.Er stonden twee mensne op;Een man met vol donkerbruin haar,een baard en een snor.En volle bruine ogen.hij keke gelukkig.Zijn ene arm lag om ene vrouw.met zwart haar en donekre ogen.Ze glimlachte ook,mar er lag ene zekere kwaadaardigheid in ahar ogen.Rodolphus Lestrange en Bellatrix Black,haar ouders.
"Is er iets met je ouders gebeurt?"
cathleen schudde haar hoofd."Ik ben ze gaan bezoeken,samen mat Ayla...Men mdoer word krankzinniger met de dag en men vader mompelt maar wat..."
Mendel drukte haar tegen zich aan."Het komt wel goed." Hij streelde zacht voer haar hoofd.

Even later kwamen Sanny,Nathalie,Chelsie,jay en Ella ook de leelringenkamer in.
"Waar is cathleen en mendel?" vroeg Nath ana Ayla.
"In de slaapkamer,ik denk dat ze ana eht praten zijn."
"Wat si er gebeurt?" Sanny ging naast Ayla zitten end e rest volgede haar voorbeeld.
"We zijn anar Azkaban geweest.Ze kon ahar ouders gan opzoeken en ik mocht mee.Het is tenslotte ook familie van me...Wat we daar aantroffen.Ik heb cathleen nog nooit zo gezien.Ze heeft even met har moeder gepraat,maar die zei alleen amar dingen over het duister en de Heer van Duister."Ayla zuchte en schudde haar hoofd."Haar vader was niet veel beter.Hij mompelde maar wat.Toen hij ahar zag herkende hij haar niet eens.Ik denk dat ze brak...."
Ze keken medelevend naar Ayla.
Sanny keek anar de meidenslaapzaal."Zullen we ze dan nog maar even laten?"
Ayla knikte."Dat is eht beste denk ik."
Ze keken elkaar aan.Iedereen was stil.Niemand drufde de stilte verbreken.
"Weet je,het is erg voor cathleen,amar we moeten ons bezig houden."Nathalie stond op en keek even rond."Wat denk je van ene spelletje?Ik weet alleen nog niet wat."
Iedereen stemde toe en ze begonnen fluimstenen te spelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen