~NICK POV~

’Ik wil jou zien’ zegt Bo met een lach.
’Ohja?’ vraag ik en ik schud eens met mijn haar en kijk haar verleidelijk aan.
’Ja maar wel als je normaal doet’ zegt ze lachend.
’Maar allé’ zeg ik gay en ik laat mijn pols hangen.
Nog steeds lachend geeft ze me een duw, ’hier, stop maar met praten’ zegt ze en duwt een lepel met ijs in mijn mond.
Met het ijs in mijn mond kijk ik haar grijnzend aan. ’Slikken’ zegt ze.
’Whaarwom?’ vraag ik met mijn mond vol.
’Omdat ik je anders geen kus kan geven’
Snel slik ik het ijs door en buig mijn hoofd naar haar toe, ’ik heb me bedacht’ zegt ze lachend en trekt haar hoofd weg.
’Dat mag niet’ zegt ik hoofdschuddend en ik druk snel een klein kusje op haar lippen. Wat heb ik dit toch zo gemist.
Ik kijk haar diep in de ogen, ’ik heb je zo hard gemist’
’Ik jou ook’ fluistert ze en kijkt me ook in de ogen. Ik zie terug de pretlichtjes in haar ogen die daarstraks gedoofd waren.


~BO POV~

Ik kijk Nick diep in zijn ogen, zijn oh zo mooie ogen en voel me zo gelukkig. Gewoon met hem in de zetel liggen, in zijn ogen kijken,.. Die kleine dingen heb ik nog het meeste gemist de voorbije maand en die dingen zal ik de komende maand ook het meeste missen.
Ik hoor hoe de voordeur open en dicht gaat en Jinse en Joe komen binnen.
’Joe!!’ zeg ik blij. Ik spring recht en geef hem een dikke knuffel. ’I missed you’ zeg ik.
’I missed you to’ zegt hij grijnzend en hij slaat zijn arm om Jinse.
’And you missed her to’ zeg ik met een knipoog.
’Yes’ zegt hij en hij geeft haar een lange kus.
’Ooooh. Hoe lief, zo prille liefde. Ik weet nog toen ik en Nick..’ verder kom ik niet want Jinse heeft al een kussen tegen me aan gegooid.
’Oooh’ zeg ik half lachend half nep-geschockt. ’Dat. Was. Niet. Lief:D’ ik neem ook een kussen vast en wil Jinse terug slaan, maar Joe staat in de weg dus het kussen belandt in zijn buik.
’Oops’ zeg ik en ik ga snel achter de zetel staan. Uiteindelijk is iedereen op iedereen aan het meppen en smeek ik Joe om genade.
Eindelijk stopt Joe en trekt me grijnzend recht, ’Tnx’ zeg ik en ik laat me in de zetel vallen. Dan neem ik de pot met ijs en steek mijn lepel erin. Ik schep tot er niet meer ijs op kan en steek het dan in mijn mond. Genietend laat ik het in mijn mond smelten.
’Dat is pas met smaak eten’ zegt Nick lachend. Ik knik naar hem en steek nog een lepel in mijn mond. Nick kijkt me smekend aan en doet zijn mond open, lachend steek ik een volle lepel in zijn mond. Dan komt Joe voor me zitten en doet zijn mond ook open. ’Wilt JJ ook ijs?’ vraag ik en hij knikt met puppyoogjes. [JJ op zn Engels hexD]. Ook bij hem steek ik de lepel in de mond tot ik uiteindelijk zowel Jinse als Joe als Nick om de beurt voer.

Reageer (11)

  • Fassy

    Is when you look me in the eyes ni kei oud

    allé oud

    rr ik kan daar ni tegen eh

    iemand van mn klas zei de jb ebben een nieuw kieke

    hold on
    ik in schok natuurlijk XD

    1 decennium geleden
  • Fassy

    draagt joe nu iets roze??

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    oooh snel verder
    zeg je waneer de volgende komt (yeah)

    byee (doeg)

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    snel verder jij!
    want ze zijn super!
    xXx
    samantha

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    nieuw is het niet meer want sta al lang op youtube
    en kan het zijn dat je dat gezein hebt op dag top5 van dn TMF??
    SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen