Foto bij Dertien|•|

Meteen werd het stil. ‘Meneer Hale u bent laat en dit is zeker Mejuffrouw Wish?’ Ik knikte. ‘Sorry meneer, ik bracht Madelein naar de les.’ ‘Voor deze keer zie ik het door de vingers. Madelein, jij kan naast Jasper gaan zitten.’ Ik knikte en volgde de voetstappen van Jasper. Ik vond de stoel en ging zitten. De leraar was een opdracht opnieuw aan het uitleggen die ze op de computer mochten maken die vrijdag ingeleverd moest worden. Na de uitleg hoorde ik allemaal voetstappen het lokaal verlaten, richting het computerlokaal. Alleen naast me hoorde ik nog steeds de rustige ademhaling van Jasper. Ik draaide mijn hoofd naar hem. ‘Moet jij niet naar de computer?’ ‘Nee, ik heb de opdracht al ingeleverd.’ Ik knikte. ‘Wat doe jij zowel tijdens de lessen?’ vroeg Jasper zacht. ‘Luisteren naar de uitleg of niets doen.’ Het was stil in het hele lokaal. ‘Is iedereen weg?’ ‘Ja, als ze naar de computers mogen laten ze die kans niet gaan.’ Ik lachte zacht, er logisch eigenlijk. Ik was altijd benieuwd hoe mensen eruit zagen maar ik vond het altijd raar om te vragen hoe iemand eruit ziet. Het is ook raar voor diegene om zichzelf te beschrijven. Toen de leerlingen na een tijdje weer naar binnen kwamen gaf dat aan dat de les bijna voorbij was. En nog geen minuut later ging de bel. De rest van de dag was zoals de eerste dag. De weg in de school werd steeds vertrouwelijker en makkelijker te onthouden. Bij de ingang van de school wachtte ik op Alice. Terwijl ik Pepijn zachtjes aaiden werd ik plotseling omhelsd. Ik grinnikte. ‘Hey Alice.’ ‘Mady!’ riep ze blij. Ze pakte mijn hand en trok me richting de auto. ‘Heb je zin om naar ons huis te komen?’ ik knikte. ‘Natuurlijk, waarom niet?’ Ze hielp me de auto in en kwam naast me zitten. ‘Eddie! Mady gaat mee naar huis!’ kirde Alice vrolijk. Ik lachte. ‘Ben je daar nou zo blij om?’ ‘Alice is altijd enthousiast als er iemand langskomt.’ Mompelde Edward die de auto in stapte. Ik hoorde nog een autodeur gaan. ‘Waar is Jasper?’ vroeg Bella. ‘Hij rijd met Rosalie en Emmett mee.’ De auto startte en reed weg. Ik snapte niet waarom Jasper niet meereed, maar misschien vond hij het te druk in de auto? Want volgens mij waren Emmett en Rosalie over een uur pas uit. Ach, het maakt me ook eigenlijk niet uit.


--|•|--

Kunnen jullie mij morgen in de Top krijgen? Dan krijgen jullie nog meer hoofdstukjes...?

Reageer (15)

  • Gisborne

    Snelverder! <33
    Kudoo! (K)

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    Damn, je staat er net niet in! Trouwens, nieuwe abo hier! :D. Snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Aelan

    Ghehe snelverderjij!(flower)

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Wauw!
    Het is echt heel gaaf!
    Wil je heel snel verdergaan!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen