~NICK POV~

’Doen we verder?’ vraagt Kevin en hij staat op. Ik heb niet veel zin om op te staan, Bo ligt dicht tegen me aan en ik hoor haar rustige ademhaling die me slaperig maakt. Ik wil hier gewoon op de grond blijven zitten met haar in mijn armen. Met tegenzin staat Bo op, ’komaan handsome’ zegt ze met die typische mooie lach van haar. Ze steekt haar hand uit en trekt me recht, ik bots zachtjes tegen haar op en kijk diep in haar ogen. Dan druk ik heel zachtjes en teder een klein kusje op haar lippen, stralend kijkt ze me aan. ’Je bent beter als de mooiste droom ter wereld’ zegt ze zacht.
’Je bent perfect’ zeg ik blozend en zachtjes druk ik nog een klein kusje op haar neus.
’Komen jullie ook meehelpen tortelduifjes?’ vraagt Joe lachend. Ik trek Bo tegen me aan geef haar nog een kus en loop dan met mijn arm om haar heen met haar naar buiten.


~BO POV~

’Anders doen jullie verder met uitladen en dan gaan Jinse, Bo en ik alvast de woonkamer verven’ zegt Lies tegen Kevin. Hij stemt in, hij geeft Lies nog een lange kus en dan lopen we naar binnen.
’Welke kleuren heb je?’ vraagt Jinse nieuwsgierig.
’Wacht he’ zegt Lies, ze loopt naar een doos en neemt daar 3 afgeschoten hemden uit. Ze gooit er 1 naar Jinse en vervolgens 1 naar mij, ’die trek je beter aan als je geen verfspatten wilt’ zegt ze lachend en trekt zelf een hemd over haar kleren.
’Heel trendy’ zegt Jinse lachend als ze naar mij kijkt.
’Kijk naar jezelf’ zeg ik ook lachend.
’Dit is gewoon de nieuwe mode’ zegt Lies. Dan opent ze de verfpotten en bewonderend kijken Jinse en ik naar de kleuren.
’Dat gaat echt mooi worden’ zeg ik.
’Ik hoop het’ antwoordt Lies blij. We nemen allemaal zo’n verfborstel die rolt [zo’n ding zo ge weet wel x’D] en Lies legt uit welke muren in welke kleuren moeten.
’Ik ga je outfit even pimpen’ zegt Jinse grijzend [zegt iemand da? pimpe :’D]. Ze doopt haar borstel in de verf en trekt dan een streep over mijn hemd.
’Zie maar dat ik je haar seffes niet pimp’ antwoordt ik en ik hou uitdagend mijn verfborstel klaar.
’Gaan jullie nog beginnen?’ vraagt Joe die met een doos de kamer binnenkomt.
’Uhu’ zegt Jinse en ze begint meteen te verven.
’Strever’ kuch ik lachend.
’Maar wel mijn strever’ zegt Joe. Hij gaat achter Jinse staan en slaat zijn armen om haar heen.
’He je houdt mijn werklieden van hun werk af’ zegt Lies. ’Maak dat je weg bent’ zegt ze en ze komt met een druipende verfborstel op Joe af. Die maakt dat hij snel de kamer uit is, net voor hij de kamer uitloopt werpt hij Jinse nog dramatisch een kushandje toe.
’Ik zal aan je denken’ roept ze dramatisch naar hem.
’Jullie kunnen zo Romeo en Julia spelen’ zeg ik lachend.
’En anders jij en Nick wel he’ zegt Lies met een knipoog.
’Of Lies en Kevin’ zegt Jinse. ’Met hun lange afscheidskus daarnet’ zegt ze plagend.
’Hi’ zegt Nick. Hij zet een doos neer en loopt naar me toe, ’en hoe vordert het?’ vraagt hij.
’Goed heel goed’ zeg ik. ’We hebben in totaal al zo’n 2 cm² geverfd ofzo’ zeg ik lachend.
’Ik hoor het al jullie zijn weer niets bezig he’ zegt hij grijzend.
’Dat is niet waar’ zeg ik verontwaardigd. Ik doop mijn vinger in de verf en plaats een punt op Nick’s neus. ’Nu valt het niet meer zo op dat je een rode neus hebt van de kou’ zeg ik. Hij komt dichterbij en drukt zijn neus tegen de mijne, ’nu matchen we’ zegt hij lachend en hij loopt terug naar buiten.
’Liefde kan toch schoon zijn he’ zegt Jinse zwijmelend. Lachend por ik haar met het uiteinde van mijn verfborstel. Na een uurtje hebben we de hele kamer geverfd terwijl Kevin, Joe en Nick toekeken.
’Dat is toch fijn he, zien hoe andere mensen werken’ zeg ik lachend en ik kruip op Nick’s schoot.
’Wij hebben ook gewerkt’ zegt Joe.
’Tuurlijk’ zegt Jinse met een knipoog en ze klopt troostend op Joe’s schouder.
’Zal het gaan?’ vraagt hij en hij trekt Jinse tegen zich aan. Die is zo verrast dat ze een luide gil slaakt.
’Woow Jinse, is dat een natuurlijk geluid?’ vraagt Nick lachend. En ze slaat hem plagend op zijn achterhoofd.
’Gaat het, ja?’ vraag ik haar en ik wrijf zachtjes over Nick’s hoofd.

Reageer (10)

  • NIALLr

    Snell Verderr! (A)

    xx

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    verven! HOE KOM JE DER TOCH OP! ga snelverder!

    en ja ze is stout :P
    xXx
    samantha

    1 decennium geleden
  • Nudity

    whiiii!
    weiteren!
    helemaal geweldig!

    1 decennium geleden
  • LemonLime

    super!! xD
    snel verder ^^
    ly.x

    1 decennium geleden
  • JBsDeenaTH

    hoe sgattig verven is leuk..!!
    ik ben benieuwd naar de kleuren..
    dus snel verder ..!!(doeg)(doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen