Foto bij ¦36¦

Ik klopte zacht op de deur waardoor het zachte gesnik minder werd. Ik deed de deur voorzichtig open en vond Seth op het bed. Ik liep naar binnen en zette de thee op zijn nachtkastje waarna ik nog even naar hem keek. Hij zat met zijn rug naar hem toe zacht te snikken. Ik ging op het bed zitten en wreef over zijn rug. ‘Je moet het niet verstoppen Seth, huilen is goed voor je.’ Fluisterde ik. Hij draaide zich naar me toe. Zijn altijd vrolijke gezicht was gebroken. Tranen stroomden over zijn wangen en de twinkeling in zijn ogen was verdwenen. Ik omhelsde hem waardoor hij harder begon te huilen. Rustig wreef ik over zijn rug. Toen hij minder begon te huilen liet ik hem voorzichtig los en gaf hem de kop thee. Trillerig nam hij hem hem aan en nam een slok. Ik wreef over zijn arm. ‘Ik denk dat je moeder je nodig heeft.’ Hij knikte en stond op. Ik liep met hem mee naar de woonkamer en nam de thee van hem over. Hij liep naar Sue en omhelsde haar. Ik zette de kop op de tafel. Leah zat verdrietig voor zich uit te staren op de bank, ze was gestopt met huilen. Ik keek nog even kort naar Seth en Sue en verliet toen het huis. Ik had geen zin om naar mijn stille huis te gaan dus ging ik maar naar Sam. Iedereen zat behoorlijk stil aan de tafel, verdrietig om Harry. Sam keek op toen ik binnen kwam. ‘Het gaat erg slecht met ze.’ Mompelde ik. Hij knikte. Na een tijdje begon het erg hard te regenen. Ik zuchtte en keek naar buiten. ‘Ik ga naar huis.’ Emily keek me aan. ‘Wacht anders nog even tot de regen stopt.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik vind het niet erg om in de regen te lopen.’ Ze knikte twijfelend. Ik liep naar de deur. ‘Dag jongens, Emily.’ Ze mompelde dag terug en ik liep naar buiten. Rustig liep ik door de regen tot mijn huis. Ik opende de deur en liep naar binnen. Ik trapte mijn schoenen uit en liep naar boven. Ik liep het bad volopen. Ik liep naar mijn slaapkamer en pakte mijn joggingbroek en een trui. Toen ik terug kwam in de badkamer was het bad al vol. Ik zette de kraan uit en trok mijn kleren uit waarna ik in het warme water stapte.


~~{*}~~

Reageer (5)

  • TimeTravel

    Ohw, zo zielig!

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    je hebt een zinnetje foutxD Ik liep het bad leeglopen. xD maar hij moest vollopenxD Love it

    1 decennium geleden
  • Depts

    heeeeeeel snel verder, weer een supermooi stukje!(Y)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Niets beter dan een warm bad om je gedachten te verzetten. Kudo je!

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen