Wie is hem? vroeg Tops die binnenkwam.
Seth, antwoorde ik blozend.
Ah, is dat die jongen met wie je bij de Cullens stond te knuffelen.
Ja, mompelde ik.
Hij leek me wel aardig, zijn broers ook, groot gezin zeg.
Het zijn niet geen echte broers, Leah is Seths zus verders zijn het allemaal neven en achterneven.
Je gaat nogal wat vragen krijgen over waarom je Simon gedumpt hebt voor een ander, zei Fred.
Willen jullie alsjeblieft niet vertellen dat ik met Seth ben? het is beter als Simon er eerst aan went dat we niet meer samen zijn voor er een gigantische indaan/wolf bijkomt.
Natuurlijk zeggen ze niets, dat was Ginny.
Waarom niet? vroeg George.
Omdat ik dan aan ma vertel dat jullie bezig zijn met de toverfopshop.
Dat meen je niet, zei Fred.
Jawel, antwoorde Ginny, en voor Ron geld dat ik een vleddervleervoek over haar uitspreek.
Waarom? vroeg Ron.
Anne en Simon zijn mijn beste vrienden en als jij probeert ze pijn te doen krijg je problemen met mij, reageerde Ginny fel.
Rustig maar Ginny, ik kan ook voor mezelf zorgen, probeerde ik haar te kalmeren.
Ik heb een leuke mededeling ik ben weg, zei Tops, voordat ze verschijnselde.
Ik hoop voor jullie dat jullie inderdaad niets zeggen, zei ik, niet alleen Simon kan gekwetst worden, de Volturi hebben nog een andere reden om mij te ontvoeren, ze willen niet alleen mijn sterke krachten maar ook de weerwolven uitroeien en als iemand van de wolven vermoed dat ik in gevaar ben komen de wolven om mij te terug te halen.
Waarom alle wolven? vroeg Fred.
Niet alle, een groot deel, als een wolf zijn inprent verliest lijdt de hele roedel via de gedachtenketen mee.
Oké, boodschap is duidelijk, riep de tweeling, BEK HOUDEN!!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen