Foto bij ¦38¦

Ik schrok op door geklop op de deur. Ik veegde de slaap uit mijn ogen en keek op mijn wekker. Half een, ik had het weer eens geflikt om te lang te slapen. Ik stond op en liep gapend naar beneden. Het geklop op de deur werd harder. ‘Ja!’ riep ik vanaf de trap. Ik rende naar de deur en trok hem open. Jacob stond voor de deur. ‘Leah is veranderd, maar ze weigert naar Sam te luisteren.’ Meteen was ik klaarwakker. ‘Oke, ga maar terug, ik kom eraan.’ Hij knikte en rende terug. Ik rende naar boven en pakte wat kleren voor Leah. Ik rende weer naar beneden en trok mijn joggingbroek en trui ondertussen uit. Ik pakte mijn topje van de grond en bond die met mijn joggingbroek en onderbroek aan het riempje om mijn enkel. Ik liep naar buiten en veranderde. Ik pakte de kleren voor Leah voorzichtig tussen mijn tanden en begon te rennen.Leah! Kalmeer! Schreeuwde Sam naar Leah. Ik volgde het beeld in Sam’s hoofd en kwam naast hem staan. Ik legde de kleren op de grond en keek naar de grijze wolvin voor ons. Leah. Dacht ik rustig. Wat?! Typisch Leah. Ze keek me aan. Mai?! Ik knikte en liep naar haar toe. Kalmeer Leah, je moet terugveranderden. Ze knikte terwijl ik naar achter keek. Ga jullie maar weg. De jongens gingen weg maar Sam bleef staan. Sam, weg! Hij zuchtte en draaide zich om. Mijn alfastem werkte goed op hem. Oke, Leah denk aan het mens zijn, dan verander je terug. Ze knikte en binnen een paar tellen stond ze als mens weer voor me, naakt. Ik rende snel naar de kleren en bracht ze naar haar. Ik veranderd ook terug en trok snel mijn kleren aan. Leah stond met mijn kleren aan op me te wachten. ‘Je wist dit gisteren zeker al?’ Ik knikte. ‘Maar wacht, jij bent dit al acht jaar?!’ Weer knikte ik. ‘Alle legendes zijn waar Leah, kom mee naar Sam, hij is de Alfa. Hij zal je meer uitleggen.’ Ze keek boos toen ik Sam zei. ‘Waarom jij niet? En als hij Alfa is waarom beviel je hem weg te gaan en hij luisterde?’ Ik zuchtte en legde mijn arm om haar schouder heen. ‘Ik was vroeger de enige wolf, dus was ik automatisch ook de Alfa. Mijn alfastem is beter dan Sam omdat ik ook de Alfa was. Maar ik ben gestopt, ik wou eigenlijk geen wolf meer zijn, maar dat is moeilijk. Sam verteld je alles omdat ik Seth in de gaten moet houden.’ Ze knikte. ‘Kleuter word ook een wolf. Die vind dit helemaal geweldig.’ Zuchtte ze. We stonden nu voor Sam’s huis. ‘Kom na dit alles maar naar mijn huis, ja?’ Ze knikte en liep naar binnen. Ik rende terug naar Leah’s huis en klopte aan. Sue deed weer open. ‘Ze is nu bij Sam.’ Ze knikte. ‘let goed op Seth, het zal wel niet zo lang meer duren.’ Weer knikte ze. Ik liep rustig weer naar mijn huisje en lachte kort toen ik zag dat ik in alle haast de deur had open laten staan en dat de spullen overal lagen. Ik ruimde alles snel op en liep naar de keuken. Ik maakte een groot bord vol belegde broodjes en zette hem op de eettafel. Ik schoof de stoel naar achteren en ging zitten. Ik pakte een tijdschrift wat op de tafel lag en een broodje en ging rustig lezen. Toen er op de deur werd geklopt na een tijdje wist ik dat het Leah was. ‘Binnen!’ De deur ging open en Leah kwam de keuken in. Ze ging tegenover me zitten. ‘Weet je alles?’ Ze knikte. ‘Ik had nog een vraag.’ ‘Stel maar.’ Mompelde ik terwijl ik nog een hap uit een broodje nam en het bord broodjes richting Leah schoof. ‘Ben jij ingeprent?’ Ik stikte haast in mijn broodje. Ik hoestte nog even en Leah keek me nog steeds aan. ‘Waarom vraag je dat?’ ‘Sam wou niets zeggen.’ Ik zuchtte. Sam is een klootzak soms, nu moet ik alles weer gaan vertellen, ik ga het niet verstoppen voor mijn beste vriendin.


~~{*}~~

Leuke/Lieve/Lange Reacties? Liefst alle drie XD

Reageer (12)

  • xoxPrisxox

    Love it

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    Ahww, moet ze dat weer gaan vertellen.... Arme mai... Het is echt depresiefig! Hopelijk word het snel weer vrolijk! ..................

    WACHT! IS SETH INGEPRENT MET MAI? DAT ZOU ZO KUNNEN!!!!!! OMFG! Dat zou echt erg zijn!

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Weet je
    ik lees net de reactie van Bonita105
    en ik ben wel goed in lange reacties :3
    En ik hoop dat dit de langste reactie word die je ooit hebt gekregen want dan heb ik al bij 2 verhalen de langste reactie <33
    Weet je ik vind het echt zielig Mai
    Lol nu kom ik er acter ik dacht de hele tijd al dat er iets was en nu weet ik het weer
    Ik kijk zo'n serie en daar kunnen ze in katten veranderen 0.o echt vaag maar die mensen heetten dus de Mai
    Dus Mai is een hond/kat :3
    Supaergaaf <333333333333
    Ik heb echt zo'n medelijden met Mai
    en ik heb zo'n idee dat Seth met haar gaat inprenten... en als je twee keer kan inprenten prent zij ook in :3
    Dat zou zo leuk zijn en gewoon zo wauwiee <33
    Oke ik dank dat deze reactie nog niet lang genoeg is dus ik ga nog even lekker verder als jij dat niet erg vind natuurlijk <333
    Oke even over dit verhaal
    Het is geweldig en zielig en aww en WTF SAM ALS BROER
    dat is gewoon eng 0.o
    Enenenenen ze heeft een eigen huis waar ze alleen in woont en dat huis heeft 3 slaapkamers
    Supaerr vet towchh:D
    En jou schrijfstijl is zo supaar goed ik ben gewoon verslaafd :3
    Ik zit hier nou met zo'n klein skateboardje te spelen echt super vaag maawrja
    En Seth is Cuwl :D
    en Jake ook :D
    en Embry ook ;3
    En Quil ook :3
    En Leah tsjaa wat kan je van Leah zeggen? Ze is geweldig <33
    En ik vind het zo zielig dat haar inprent doowd is... Das al de derde keer dat ik dit zeg :D
    Weet je deze reactie staat vol met onzin :P
    Nouja ik stop maar gewoon want ik weet niks meer 0.o
    Byee <33
    Snel weer verder ploxx (flower)
    Xx× Tara

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    aawh,
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Okay een leuke, lieve, lange reactie.

    Ik vind ten eerste je story echt geweldig.
    Misschien is het leuk als ze inprent op Seth? of zo.
    Ik vind je schrijf stijl trouwens erg leuk
    Snel verder
    Als je nog inspiratie heb!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen