Foto bij Young blood spills tonight (Only Seven Left) Part 7

Speciaal hoofdstuk: nummer 7! niks speciaals aan eigenlijk. En ook nog eens heel kort. ofwel! toch wel iets speciaals! mijn lieve vriendinnetje Michelle die valt voor de praatjes van onze vampier. tum-tum-tummmmm......... Wie is het mensen? Wie moord langzaam mijn osl-vriendengroep uit?! (Een deel ervan, iig)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • MakeMyWorld

    zielige michelle ;o

    1 decennium geleden
  • cuttingdown

    Okay ik verveel me dus ik ben alles gaan herlezen & kijken wie de dader kan zijn. Ik ben echt het toppunt van sneu-heid.

    Ze was meegevraagd door een charmante jongen om iets te gaan drinken en diezelfde jongen liet nu een spoor van kusjes achter op haar arm.

    Bij de achteringang zag hij de crew van de band met versterkers heen en weer lopen. Toen ze allemaal het gebouw binnen waren - waarschijnlijk om een nieuwe lading spullen te gaan halen -, rende de jongen naar de bus en tilde hij zonder enige moeite een van de kisten op.

    1. Jongen randt meisje aan. Rules out: Bram.
    2. Hij moet fucking snel kunnen rennen want volgens mij huppelt iedereen door elkaar om de beurt met spullen heen & weer. Rules out: almost everyone denk ik (‘:
    3. Okay verder heb ik geen idee meer.


    “Ik begin er alweer een aantal te herkennen,” glimlachte Bart.

    “Zal ik anders met je meelopen? Ik heb verder toch niets te doen…” Ze knikte dankbaar en haalde haar fiets van het slot.

    1. Het is Bart: hij let teveel op (om een slachtoffer uit te kiezen?)
    2. Het is iemand die geen verplichtingen heeft aan de band. (‘:



    Al die vermiste meisjes, telkens na een concert van Only Seven Left… Persoonlijk zag ik de lol er wel van in.

    Ik kon net op tijd achter de muur verdwijnen, de backstage buitendeur vloog open en een van de crewleden stapte naar buiten.

    Hij had zich voorbereid op een zware kist, of in ieder geval eentje waarvoor hij moeite moest doen om hem op te tillen. Deze kist daarentegen, was helemaal leeg..

    1. Het is een sadist. Jok?
    2. Het is niemand van de crew, anders had hij hun wel bij naam genoemd. Of zo. #zwakargument (‘:
    3. Het is iemand die toegang heeft tot ’t busje. Maar niet Jok want die dacht dat de kist nog zwaar ging zijn.


    De jongen kwam dichterbij, en nu hij in het licht van de straatverlichting stond, zag ik wie het was. Ik ademde opgelucht uit.
    1. Het is dus wel iemand die bij de fans (dus ook bij de band) bekend is (‘:


    Ik reed. De rest was te moe of te dronken, of mocht simpelweg niet.

    “Ja, als we dat nou eens wisten!” Zei Jochem verontwaardigd.

    1. Door het voorgaande stukje kan het er op lijken dat Yves rijdt. Of iemand van de band was toch niet dronken. Bram & Hinne zijn het al sowieso niet, want die hebben geen rijbewijs.
    2. Jok is vrolijk. Mss omdattie een lijk heeft gedumpt? & hij wordt kwaad als Bram er iets over vraagt…



    Samen liepen we langzaam die kant op, waarschijnlijk dacht ze dat daar een auto of een busje op ons stond te wachten.

    “Ik…” Fluisterde Roderick. “Ik weet het niet. Iets viel me aan… Ik was buiten, en… ineens was daar iets. Ik weet niet wie of wat het was, maar het wilde me daar uit de buurt hebben.” De backstage deur werd opengeduwd, in de opening stond Jochem.

    Het is van een meisje uit België

    1. Het is iemand die niet zelf rijdt weetikveel?
    2. Dat iets ontvoerd niet alleen zielige eenzame meisjes: ook Rod valtie aan. Het rulet wel Hinne uit. & Jok mss ook.
    3. YEAH IK BEN DOOD WHOOOOW #inzet!!!!!!!1!!!!!!!!!!11!!!11111!


    In de hal stopte geschrokken met lopen, wat deed hij nou hier?

    “Ik heb er wel eentje voor je, ligt backstage in mijn tas.”

    1. Again: iemand die bekend is bij band en/of fans.
    2. Iemand die backstage kan.

    Conclusie: HET IS LUCAS!!!!1!11111! OF WOUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee ik heb eig geen idee, maar ik vind ’t bestwelcool :”DDDDDD. Bart kan ook nog, maar volgens mij laat je Bart niet 2x na elkaar de badguy zijn. Of mss net wel, omdat niemand het dan verwacht… Of het is gewoon een complot tussen hun allemaal & ze zijn allemaal vampires owyeah.
    & ik heb serieus niks beters te doen (‘:

    1 decennium geleden
  • Emanonie

    Verder!!!

    Ik denk btw; dat het Yves is...

    1 decennium geleden
  • Mugiwara

    Aaaaaaargh. O:
    Ik weet het echt niet!
    Ik denk nog steeds dat het niet iemand van de band is, dus moet het Yves of Dirkjan zijn..
    Maar ik heb net als Obviously ook wel een beetje een beeld bij het verhaal en dan is het Yves.
    Ik ben hier slecht in, schrijf gewoon maar snel verder zodat we zo snel mogelijk weten wie het is. :Y)

    1 decennium geleden
  • Heartstrings

    Het is zo verwarrend D:, ik weet echt niet wie het is, maar als ik een beeld bij het verhaal heb, weet je, dan zie ik gewoon Dirkjan voor me..
    Gauw verder ! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen