De opdracht:
Schrijf een gedicht over jouw favoriete dier, plant/bloem.

Ik mis je mijn lieve paardje
Ik mis alles wat er was
Met jou voelde ik me Happy
Met jou voelde ik me vrij
Zo vrij als een vogel, Dat waren wij
Je bent het Allerliefste paardje
En dat blijft ook zo voor mij
Het was alsof ik de hele wereld aankon
En mijn wereld, Dat was jij
We deden echt van alles, we konden alles aan
En nooit had ik gedacht, dat je nu al weer zou gaan
Zou gaan naar de hemel, waar de leuke dingen zijn
Ik hoop dat je het goed hebt, ook al dat het heel veel pijn
Want ik mis je echt met heel mijn hart mijn hart, maar ooit zal ik weer bij je zijn.
I promise...

Reageer (6)

  • Exile

    Mooi gedicht, ook leuk dat het eens eentje in het nederlands is. Ik vind het alleen jammer dat je er naar mijn mening een beetje teveel in het overdreven. onderandere dit soort: 'we deden echt van alles, we konden alles aan.' Dat is waar ik nogal op afkraak...

    cijfer: 6,8

    1 decennium geleden
  • Cloelia

    Dit gedicht spreekt echt iets uit wat heel dicht bij je staat, dat maakt het mooi. Probeer wat minder clichématig te werken, en vermijd om te vaak hetzelfde woord te gebruiken, tenzij dit echt de bedoeling is en in de schrijfstijl past. Je zou in het vervolg ook wel iets meer gebruik kunnen maken van beeldspraak.
    Maar toch, al met al is het een keurig gedicht.
    Cijfer: 6.5

    1 decennium geleden
  • xAries

    Het was ook niet mijn bedoeling om het te laten veranderen.
    Ik ben heel blij met het cijfer :D

    1 decennium geleden
  • Ignorances

    @ RainbowRoad
    Een vriendin van me heeft ook Add, dus ik weet wat je bedoeld. Maar daardoor ga ik nog niets veranderen hé. (: Maar maakt niet uit, je hebt je best gedaan en gewoon een netjes cijfer. Nu nog wachten op de andere juryleden.

    1 decennium geleden
  • xAries

    Het was ook niet de bedoeling om 2 x mijn hart te schrijfen, maar ik maak veel slordigheidsfoutjes doordat ik mijn pilletjes niet genomen heb xD (Add)
    Njaa maybe better next time :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen