Foto bij 16°

Het zwemmen ging beter dan ik dacht, alleen vond mijn mobiel het niet zo fijn, er zit water in het beeldscherm, maar voor de rest doet hij het nog wel. ‘Dat doe ik nooit meer.’ Mompelde ik toen ik met natte kleren het water uit kwam. Cynthia lachte. ‘Droogt wel op tijdens het rennen, kom nou op, we zijn er bijna!’ Meteen veranderde mijn stemming en begon ik te rennen, richting Londen, richting huis. Zodra we in de stad kwamen moesten we normaal lopen, maar zodra de bossen van Londen inzicht kwamen begon ik te rennen alsof mijn leven ervan af hing. Het grootte open huis kwam inzicht en ik opende de voordeur en rende naar binnen. Voor een seconde leek de tijd gestopt. Leah zat belabberd in de hoek van de bank. Mijn ouders stonden bij de achterdeur naar buiten te kijken, Esmé en Alice waren de bloemen aan het verwisselen en Edward zat achter de piano. Binnen een tel keek iedereen mijn kant op en kwam mijn moeder naar me toe rennen. Ze omhelsde me en werd al snel gevolgd door mijn vader, Esmé en Alice. Edward keek met een glimlach naar me toe. Verbaasd kwamen Jacob en Renesmee de trap af lopen maar glimlachte ook toen ze mij zagen. Toen ik eindelijk losgelaten was liep ik naar Leah en omhelsde haar. Ik hoorde iedereen de kamer verlaten. ‘Ik heb je zo verschrikkelijk erg gemist.’ Fluisterde ik in haar oor. Ze omhelsde me steviger. ‘Ik dacht dat je nooit terug zou komen.’ Mijn schouder werd nat. Ik duwde haar iets naar achteren en veegde de tranen weg. ‘Ik ben er weer, ik zou jou nooit meer alleen laten.’ Ze glimlachte zwak naar me. Ik omhelsde haar weer. ‘Ik heb nachten niet kunnen slapen omdat ik jou weer wou zien.’ ‘Ik ook.’ Zo kon ik uren blijven staan met Leah in mijn armen. Het gevoel van liefde overspoelt me gewoon. Ik liet haar wat losser en legde mijn armen om haar middel. Zacht drukte ik mijn lippen tegen de hare. Haar verbazing veranderde en ze zoende me terug. Ik ging met mijn tong langs haar lippen die ze vrijwel meteen opende. We raakten verstrikt in een liefdevolle tongzoen, mijn eerste zoen. Toen ik met tegenzin mijn lippen van de hare haalden hadden haar ogen een gelukkige glinstering gekregen. Ze was zo mooi. Ik haalde een verdwaalde pluk haar uit haar gezicht en deed deze achter haar oor. ‘Ik hou van je Leah.’ Fluisterde ik. Haar hart bonkte harder. ‘Ik ook van jou.’ Zei ze en ze drukte haar lippen weer op de mijne.


~~{°}~~

So Cute! <3 I Love Love! <3

Reageer (11)

  • Strawberriez

    aaaaah snel verder! =D
    Heb je verhaal (eerste deel en dit vervolg tot hier) in een keer uitgelezen, het is echt GE-WEL-DIG!! =D
    Ik "hartje" Twilight & jouw story! =D

    1 decennium geleden
  • iluvquizlet

    shattig!!!!!!!!!!!!!!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • dkjlgjergkfdklm

    hij is weer thuis :D nou nog kijken hoelang dat duurt...
    zijn eerste kus, cute <3
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Niallene

    schattig :3
    Gelukkig is hij weer thuis!
    Maar ik ben benieuwd voor hoelang dat geluk duurt.
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • Explore

    Aaaaaaaaaaaaaahw. sooo CUTE!;DDDDD


    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen