Foto bij ¦39¦

‘Ik ben mijn inprent verloren.’ Mompelde ik en ik dacht weer aan Jason. ‘Oh sorry Mai! Ik zal niets meer vragen.’ Ik knikte, gelukkig maar. ‘En als je het wil weten, Sam kan je alles vertellen, Paul, Jared en Embry ook.’ Ze knikte. Ik stond op en zette het bord op het aanrecht. ‘Film kijken?’ Ze knikte en ze volgde me naar de woonkamer. Ik wees naar de tv kast. ‘Zoek maar iets uit.’ mompelde ik en ik liep naar de wc. Toen ik terug kwam lagen er drie films van allemaal twee uur. ‘Wil je ze allemaal kijken?’ Ze knikte. Ik zuchtte en zette de eerste film op. Na de lange marathon was het al avond. Ondertussen de films hadden we de twee diepvries pizza’s van vorige week opgegeten. Leah gaapte. ‘Wil je blijven slapen?’ Ze knikte. Ik trok haar mee naar boven en gaf haar een pyjama broek en een T-shirt. ‘Ga maar even douchen.’ Ik wees naar de deur naast mijn slaapkamer. Ze knikte en liep naar de badkamer. Ik zuchtte en liet me vallen op mijn bed. Na een paar minuten trok Leah aan mijn arm. ‘Ik slaap niet hoor Lee. Maar wil je bij mij slapen of op de logeerkamer?’ ‘Logeerkamer, ik ben behoorlijk moe en bij jou ga ik voorlopig nog niet slapen.’ Grinnikte ze. Ik knikte en wees haar naar de logeerkamer. ‘Welterusten Lee.’ ‘Trusten Mai.’ Ik pakte mijn pyjama van mijn bed en liep naar de badkamer. Ik twijfelde tussen het bad en de douche, maar ik koos de douche, ik was ook wel moe. Ik douchte snel en trok mijn pyjama aan. Ik kroop onder mijn dekens en viel al snel in slaap. Ik werd wakker door beweging op mijn bed. Moe draaide ik me om. ‘Wat is er Leah?’ ‘Slaap je altijd zo lang?’ Ik knikte. ‘Hoe laat is het dan?’ ‘Een uur.’ Ik zuchtte en ging weer liggen. ‘Kleuter is veranderd.’ Zuchtte Leah. ‘Dacht ik al.’ Mompelde ik. ‘Als jij nou ontbijt maakt, ga ik wakker worden.’ Ze grinnikte. ‘Goed hoor Mai.’ Ze stond op en liep naar beneden. Ik stond gapend op en rekte me uit. Ik liep naar mijn kast en trok er een topje en korte broek uit, koud zou ik het toch niet hebben. Ik kleedde me om en liep naar beneden. ‘Vang.’ Ik strekt mijn hand en ving het broodje. ‘Lee toch, niet met eten gooien.’ Ze grinnikte. Ik nam een hap en trok mijn slippers aan. ‘Zullen we dan maar bij Seth gaan kijken.’ Ze knikte en liep met me mee naar buiten, richting Sam’s huisje.


~~{*}~~

Reageer (8)

  • Altaria

    SUPERCOOL snel verder

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Supersonisch snel verder !!!!!!!;)xD

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Yea
    Seth is changed :D

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen