*katjana pov*
"zo Wat gaan we doen?"vraag je tegen het jongetje
"Ik ben Frankie.. jij?"zegt hij
"Ik ben Katjana.."antwoordt je lachend
"Kan jij popcorn make??"vraagt hij
"ja.. "
hij lacht en trekt je naar de keuken. daar zet hij eenzak popcorn in je handen.. je steekt de zak in de micro-oven. als het klaar is open je de zak en pakt een grote kom waar in je de popcorn.
"zo ga jij maar snel een film uitkiezen."lach je;
het jongetje loopt weg en komt terug met een dvd..
"Pirates Of The Carribbean 3..."lees je luidop
die heb je wel al tien keer gezien maja...je steekt hem in de dvdspeler en Frankie doet de tv aan.
Als de film gedaaan is en frankie al ligt te slapen op je schoot doe je tv uit. je legt Frankie op de zetel en doet de lege kom weg. dan Pak je Frankie op en gaat naar bove. je zoekt zijn kamer.. Frankie's ROOm staat er int groot op een deur. je gaat de kamer in en kleed hem om. je steekt hem in zijn bed kijkt na of hij goed ligt en gaat naar beneden. je kijkt nog wat naar de tv; jehebt geen zin om weg te gaan als de jongens nog niet binnen zijn.. je weet nooit wat er kan gebeuren...
.....
Je wordt gewekt. je ligt nog in de zetel in het huis van de Jonas brothers. JOe kijkt je lachend aan
"Goe geslapen?,"vraagt hij.
NIck lacht en helpt je recht
"jah..;"antwoordt je "Frankie is al in zijn bed.."
"ja.. en jullie hebben de Pirates gezien.." lacht NIck
"jah..."je glimlacht en rekt je uit..
"het is al donker .. Wil je echt met de fiets naar huis??"vraagt Kevin
"Jah.. is nie zo erg.."antwoordt je
ze leiden je naar buiten. je neemt afscheid en pakt je fiets. terugdenkend aan deze avond fiets je naar huis. opeens zie je 2 gele lichten en je ehoort een hoop getoeter.. Remmen die lawaai maken en dan niks meer. alles wordt zwart ondom je heen..
........

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen