*katjana pov* de volgende dag.
je hebt nu die knuffel gepakt... dus hij WEEET dat je hem HEEEEL graag mag (If you know what I mean xD)
maar je hebt dus echt GEEEEEEN idee hoe het nu verder moet.. je durft niet eens meer naar de jongens te gaan.. ..
je zit op je matras met de knuffel te spelen.. Naomi komt de kamer in.
"hey katie .. wil je naar de Boyz?"
"eu.. ik weet niet.."
"denk dan."lacht ze
je gooit een kussen naar haar.
"nee dan.."zeg je..
"w8 toch niet omda ik Denk dan zei?,"
"ma neee! gwn geen zin.."
ze kijkt naar je knuffel en je ziet dat ze je niet gelooft.
"Gaa nu!! ik weet dat je over Joe droomt dus ga gwn!!"
"ok ok ik ben al weg!!"zegt ze en gaat de kamer uit.
"EINDELIJK!!"roep je haar na.
ze steekt haar hoofd weer door de deuropening.
"oja.. m'n ma vroeg om m'n kamer op te ruimen... en nu dat ik weg ben....."
ze glimlacht
"ik snap het al!!"zucht je.
"THANKS!! Je bent een schat!!!"
"I know!"
Naomi trekt haar tong uit en gaat weg.
als je hoort dat ze het huis uit is sta je op
je raapt al de vuile was op. propt de jouwe in je zak en die van Naomi in haar mand.. dan raap je alle papieren. als je die op haar bureau legt valt er een foto van tussen.. je raapt hem op.. het is een donkere foto.. je ziet dat er Naomi en een andere jongen eropstaat.. je kijkt op de achterkant.
=> Soon we'll be togheter again!! <3<3 Mark.
20/08/08... het is niet lang geleden dat ze dit gekregen heeft..; dus eigenlijk wanneer ze het al aan had met JOe.. :O
ze zou toch niet een andere relatie hebben naast hem.??? je legt de foto weer op haar bureau.. Nee Naomi Zou NOOIT zoiets doen.
nu Moet je wel naar de Jongens als je zeker wilt zijn .. je pakt weer de foto propt hem in je zak en gaat naar hen.
Wat later. je bent aangekomen.. je belt aan. kevin doet open.
"HEy katjana... eu Nick is er juist niet.."zegt hij.
"ik kom niet voor Nick ... Is Naomi hier??"vraag je
"eu ja.. ze is boven met Joe..mma...; kom binnen.."
"thx.."
"ik zal zeggen aan naomi dat je haar wil zien.;"zegt kevin dan en loopt naar boven.
wat later komt hij weer beneden met Naomi en joe achter hem..
je sleurt aan haar arm.
"Naomi mag ik je effe onder VIER ogen spreken.."zeg je en kijkt nar Joe..
"eu ok.."
"kom!" je sleurt haar naar buiten
"hey!! Wat is er??"vraagt ze na dat je de deur achter jullie dichtsmijt.
"Wat is Dat?,"vraag je en steekt de foto onder haar neus.
"Wat??"ze duwt de foto weg.
"oh!"doet ze dan
"Oh what?? wie is die gast?? is da u ex?? of is da u huidig lief naast Joe.. want als ge 2 relaties hebt MOET ik het weten!!"zeg je.
"... dat is mark.. mijn ex.."zegt Naomi
"ah.. en wrm kreeg ge dan zoiets een paar dagen na ge het met Joe aanhebt ??"
"toeval zeker?? ik kreeg deze oude foto per post."
"?? Ma als hij je ex is wrm stuurt hij da?,"
"weet ik veel!! die is zeker nog verliefd op mij! toen ik naar Amerika moest heb ik het uitgemaakt.. ook omdat hij raar werd.. die was zoo jaloooeers!!"
"en??"
"en...weet ik veel!! das verleden tijd! ik had die foto moeten verwijderen ik weet het !!! das Bullshit, we zullen nooit meer terugsamen zijn! ik hou van JOE!"roept ze dan boos uit.
"ok ok sorry!! ik geloof je.;maar ik dacht gewoon dat.."
"tis niks.. ik zou ook zoiets gedacht hebben.."
je glimlacht..
"gaan we nu terug?? ik denk dat jij en Nick ook te praten hebben"merkt ze op
je bloost hard.
"bwa ik denk van niet.. ga jij maar.. ik ga weeer naar huis.."
"neeeneee..alé kom!"
nu sleurt zij je naar binnen.

Reageer (7)

  • SceneStylezz

    ik heb veel teddy's dak ni meer kan kiezen ik heb het dan wel over het vorige deeel ma da maakt ni oook ni zo veel uit

    leuke serie trouwens (Y);)(Y);)(Y)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Supér ^^

    1 decennium geleden
  • JoyceTragedy

    WAAAAAAAAAH NU VOLGENDE PLEASEEE! <3

    1 decennium geleden
  • NiickGeiiler

    Thnx da ge me hebt gewaarsguwt :). Wha Mijn ex stuurt een foto vn ons,En das ellamal verledn. wnt iik hou Vn JOE!! MusicxQueen Denkt dat iik lieg,Jha se Mss Mss Ni.(iik weet da zelf nog nii majha) Doe plz snel verder!!
    Laat je me nog iis wtn wnr de volgnde er op staat.

    XxX Noom

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    laat je weer iets weten???
    xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen