Mark is Back
*Katjana pov* een paar daagjes later.. je zit in de armen van nick tv te kijken en popcorn te vreten. joe en Naomi zijn boven weet je veel wat te doen xD.
"princess?"
"mmm??"
"kunde recht gaan zitten?? ik voel mijn arm niet meer xD"zegt Nick.
"owh! ok.."
je gaat recht zitten. dan leg je je hoofd tegen zijn schouder. je kijkt dromerig naar de beelden.. opeens komt het programa Hannah Montana op. je grijpt snel naar de zapper en zapt weg. Nick kijkt je vragend aan maar zegt niks.
je weet niet wrm dat je dat deed.. maar je hebt het gevoel dat je je schuldig voelt.. precies dat je nick van je zus hebt gepikt.. maar het was al uit;..
dus het telt niet! je weet niet wat te denken.. je bent gelukkig met nick maar langs de andere kant wil je niet met hem zijn... uit bang dat je je relatie tussen jij en je zus nog slechter maakt.. het was al niet zo rooskleurig.. (alles was uitgelegt in de proloog xD)
de bel gaat..
"Ik ga wel!!"roept Kevin en loopt uit de bureau naar de deur.
"oh hallo..."
"hi... is Naomi hier?? haar ouders zeiden dat ik haar hier kon vinden.."zegt een jongensstem..
je staat nieuwsgierig op.. Nick volgt je .
in de deuropening staat een slanke jongen.. ongeveer je leeftijd. zwart haar en best wel Cute.
als hij je ziet glimlacht hij een beetje en pakt weer zijn zenuwachtige blik.
kevinn haalt Naomi. joe loopt achter haar aan.. als hij de jongen ziet blijft hij op de trap staan.. zeker zich afvragend wat die nou van zijn liefje wilt.
als NAomi hem ook ziet valt haar mond wijd open;
"... Mark...,?"
"jah.."
je mond valt open.. Is DAT mark??? OMG! die is veel verandert sinds de foto!!
"ben jij het echt??"
"jah..."
"w... je bent keihard verandert!!" ze gaat naar hem..
"je haar... je hebt het gekleurt.."
"jah wat vind je ervan?? beter dan dat blond hé!"
Naomi kijkt nog half-verwondert naar hem.. je hebt het gevoel dat ze ook blij is om hem te zien.
"W...Wat doe je hier??"
"ik ben afgestudeert... enja voor de unief kom ik hier in Amerika.."zegt hij glimlachend.
"oh...."
"heb je mijn brief gehad??"
"... die foto.. ja .."
je ziet Joes gezicht versomberen..
"eu... ik moet nu door... we spreken eens af hé!"zegt Mark dan.
"eu ja! ok!! "
"ok bye"zegt hij en geeft haar een kus op de wang.
je ziet dat ze bloost. en als ze de deur sluit ziet ze er net zo uit toen ze Joe voor het eerst ontmoete..
"Wie was da??"vraagt Joe dan.
"huh??? oh.. dat was Mark een oude vriend.."zegt Naomi vlug.
je kijkt haar schuin aan.
"ah... kom we gaan weer naar boven."
"ok..."
"NEE wacht! ik moet je nog iets vragen.;"zeg je tegen haar.
"Wat dan??"
"onder VIER ogen!!"zeg je uitdrukkelijk
"ok..."
je sleurt haar mee naar de keuken..
"Wat is er met je??"vraag je bijna roepend.
"owh owh!! What bedoel je??!!"
je doet haar na.
"Mark is maar een vriend!! Mark is mijn Ex!! Bullshit we gaan nooit meer tesamen zijn!!!"
"eu .; das Allemaal waar.." verdedigt ze zich.
"BULLSHIT!"
"hey!! een beke beleefd!"
"wrm beleefd als je niet eens toegeeft dat je nog gevoelens hebt voor die gast!!"
"eu..."
"ik heb je blik gezien!! dezelfde die je had nadat je joe ontmoette!! en ik denk dat Joe hem ook herkent heeft!!"
"huh?? kent hij die dan?"
"weet ik veeel!! Naomi word eens wakker!! je hebt nog gevoelens voor Mark!! "
";.."
"je hebt die foto niet eens weggegooid..."
"hij is maar een vriend!!"
"ik denk dat hij meer wilt zijn... en dat jij dat ook wel wilt.."
"ik ben met Joe!! ik moet geen ander lief!!"
"Weet je het zeker?,"vraag je dan.
ze antwoord niet..
"dat dacht ik al.."stel je vast.
"Nee wacht!! ik heb misschien wel nog gevoelens voor Mark maar die voor Joe zijn VEEL sterker!!"
"ik hoop het voor Joe.. want ik ben er zeker van dat mark alles zal doen om je terug te krijgen.."
Naomi knikt..

*Naomi pov*
Katjana heeft gelijk.. Mark zal alles doen om je terug te winnen.. je weet niet wat je erover moet denken..

Reageer (9)

  • MaagGezweer

    die foto is hartstikke cute maar joe is veel en veel cuter:P(H)(H)

    1 decennium geleden
  • lovenote

    Mark is lelijk [a]

    1 decennium geleden
  • lovenote

    Mark is lelijk [a]

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Stomme Mark :X
    Supér

    1 decennium geleden
  • Estranged

    snel verder
    i love it ^^ <3
    xoxo <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen