Foto bij Hoofdstuk 13 || 1918 || Mable

Volgens mij lijd ik aan een Writersblock. Hier is een redelijk kort deel. Ik weet nog niet zeker dat dit het einde is, maar dit is wel het laatste deel in het verleden. Ik denk dat het gewoon Edward wordt hierna. Maar ik weet niet hoe het deel hierna gaan lopen met Eddie, dus dat wordt gewoon afwachten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Tweetybum

    Awh.. Zielig!
    Snel Verder Please!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Je kan nog verder gaan met Mable. Ik ben razend benieuwd hoe zij de confrontatie met Edward in het heden ervoer. En ik zie zo al voor me dat Edward stevig uitvliegt tegen Carlisle omdat die Edward's dagboek verborgen heeft gehouden en Edward niets verteld heeft over de eerste ontmoeting tussen hem en Mable. Ik bedoel Edward weet nu dat hij of Bella's of Mable's hart zal moeten breken en dat vind ie vast niet leuk. En op zulke momenten zoek je een schuldige. En het slachtoffer van dienst is natuurlijk Carlisle. Of misschien wordt hij zelfs boos op Mable. 'Waarom ging je weg? Als je dat niet had gedaan was al deze ellende er niet!' Daarna komt schuld en dan berusting. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    aww, super zielig voor mable, was ze gebleven dan had ze alles kunnen meemaken met de transformatie van hem en zo..
    Maarja, heel snel verder please :D:D
    Kudoo!!

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • ailine39

    aaaaah nu snap ik waarom carlisle niks zegt hij wil niet dat edward een gebrokne hard krijgt ondanks dat ie nu bella heeft
    hij wil die pijn niet weer op doen laaien


    en idd arme mable

    1 decennium geleden
  • Tumblah

    awh wat zielig. :c

    sehr schnell verder gaan jij
    :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen