*Naomi pov*
JE stapt hand in hand met JOe door de stad. Je kan ook niet afblijven van je ketting. Joe ziet het en glimlacht.
"Je hoefte dit echt niet te doen weetje!"zeg je voor de duizendste keer
Hij glimlacht alleen maar en geeft je een kus.
daarna gaan jullie in een café.
Jullie zetten jullie en bestellen wat te drinken.. Na een tijdje gaat Joe naar de wc.
Je zit dromerig naar zijn stoel te staren.
"Naomi?"
je kijkt op. Mark staat naast je.
"Oh.. hallo."
"Kan ik je even spreken?"
"Nee. ik wacht op iemand."
"Toe nou effe! "
Je zucht
"Ok.."
"Kom.." Hij gaat naar buiten en je volgt hem.

*Katjana pov*
je ziet dat Miley bijna heel de tijd naar Nick zit te kijken.. Dit is ook de eerste keer dat ze elkaar zien na dat Nick het uit had gemaakt. Je voelt je zenuwachtig. Zou je het zeggen over NIck en jij?
"eu.. miley."
"Ja?"ze kijkt je raar aan.
"Oh niks.."
"Misschien gaan we beter door.. kben moe;"
"ok."
jullie betalen en gaan weg. Je ziet dat Nick jullie met zijn ogen volgt.

*Katelin pov*
Kevin brengt je weer naar je auto. Een gast van de garage volgt jullie op die op te halen. Aangekomen, maakt hij die vast aan dezijne en rijd weg.
"Zo... Moet je ergens zijn?"vraagt Kevin verlegen.
"Niet echt nee... Oh kan je me niet naar huis brenge,?"
"OK."
Jullie stappen weer in. Wat later komen jullie aan je appartement.
"Woon je alleen?"
"Ja.."
Het is even stil;
"Kom je mee naar boven?"
"Oh ja!"
jullie gaan naar boven. Je doet de deur open en laat hem binnen.
"ok dit is dus mijn huis.. negeer al de rommel kheb nog geen tijd gehad om opte ruimen.. Wil je iets drinken?"
"ja graag.."
Je schenkt 2 glazen cola en gaat naar de salon. Jullie zetten jullie in de zetel.
"Wat doe je zoal?"vraagt Kevin en neemt zijn glas
"Oh, ik ga naar de universiteit."
"Wat studeer je?"
"Letterkunde en nog iets anders waarvan ik de naam altijd vergeet."lach je
"nIet praktisch."lacht Kevin
Je knikt.

*Naomi pov*
"Naomi, je vrienden zijn bij mij gekomen."
"Oja?"doe je.
"Ja.. Ze zeiden dat ze me gingen afranselen als ik nog bij jouu in de buurt kwam."
"Waarom ben je dan hier?"vraag je zo onverschillig mogelijk.
"Omdat ik nog steeds verliefd op je ben Noom! En jij op mij! Dat weet ik!"
"Ik hou van Joe!"
Hij zwijgt. dan merkt hij je ketting op
"Omdat hij je duure cadeaus geeft zeker?"
"Wat! Hoe durfje zoiets te zeggen! Denkje dat ik alleen maar met hem ben voor het geld?"
hij antwoordt niet. Je kijkt hem ontgoocheld aan. Hij kon nog een goede vriend blijven, maar nu maakt hij alles kapot.
"Ik wil alleen maar zeggen, dat hij je hart ga breken!"zegt Mark.
"Hoe kan jij dat nu weten! Ben jij madam soleil?"
"Nee.."
"ROt op."
"Wat?!"
"Verdwijn! Ik wil je nooit meer zien! En als ik je nog eens zie dan ga ik het zeggen tegen mijn vrienden. zoals je zei.. ik denk dat ze het heel fijn gaan vinden om je smoel te verbouwen!"
"Dit meen je niet naomi!"
"Jawel! ik weet nu wat je echt bent! Ik had Sofie moeten geloven toen ze zei dat je me bedroog!"
"Ik heb je nooit.."
"VERDWIJN!"roep je en geeft hem een duw.
"Tis al goe! stom mens! Ik deed dit gewoon om je te helpen!"
"Je helpt me niet! je doet me alleen maar pijn! Het is over mark! Rot op nu!"
Hij kijkt je boos aan en gaat dan weg. Je gaat weer naar binnen.. Joe zit verdrietig aan tafel.
"Hey. Wat is er,"vraag je;
"Oh ik dacht dat je weg was!" zijn gezicht klaart op als hij je ziet.
"Wat bedoel je?"
"Ik zag je weg gaan met die Mark."
"ah.."
"Naomi.. Voel je nog iets voor hem?"
"nee. Het is gedaan met hem." en je glimlacht
hij glimlacht terug
"Joe, je bent alles voor mij! zelf Mark kan je niet verplaatsen. Ik hou van je!"
Je staat op en kust hem.


Ik wee nie waarom ma der staat geen volgende meer... en er is niks mis met de volgorde in de serie.. dus klik gwn op deze link.. (ma zet eerst een reactie ^^ als je wilt xD)
http://www.quizlet.nl/quiz/247212/me-sister-of-miley-cyrus-shes-with-nick-but-how-would-she-react-when-i-and-nick-are-now-togheter-22/

Reageer (15)

  • Proprius

    pleas verder!

    1 decennium geleden
  • DiamondGirl

    supper snel verder gaaaan

    1 decennium geleden
  • magiclove

    kei goed!
    ik hoop dat je snel verdergaat!
    hij is super!

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    verdeerxD

    1 decennium geleden
  • loveocean

    SUPEER
    WAT IS KEVIN TOCH EEN SCHATJE =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen