*Kevin pov*
Katelin glimlacht blij naar je.
"Gaan we naar mijn huis??"stel je voor.
Ze knikt en jullie staan op. Je doet je jas weeraan en ze gaat haar schoenen zoeken.
"Ah damned! Waar heb ik ze weer gezet??"
Je ziet iets uit een mandje uitsteken en haalt het eruit.
"Hier is er 1.."zeg je en houdt het omhoog tussen je duim en wijsvinger. Je lacht als je haar ziet rood worden en ze grijpt de schoen vlug vast. Ze kijkt onder de zetel en vind haar tweede. Ze doet ze aan en jullie gaan het appartement uit. Je laat haar als een gentleman instappen en ze grijnst. Je stapt zelf ook in en start de auto..

*Naomi pov*
"HAha ik win!!"roep je uit.
Joe trekt zijn tong uit en Nick slaat zich met zijn remote tegen zijn kop..
"Kom kom! Ik wil je wel nog heel hebben hé!"zegt Katjana, die tweedes was geeindigt.
"Joe ik wil best dat ijsje waarover je sprak.."zeg je en ploft in de grote zetel. Hij gromt en staat recht.
"Kom Nick."zegt hij en ze gaan naar de keuken.

*Kevin pov* Je stopt voor je huis.. dat je niet meer ziet door al het volk ervoor. Je zucht, wat hebben je broers nu gedaan??
"Vind je het erg dat we een kleine omweg nemen??"
"Nee hoor"zegt Katelin en glimlacht.
Je rijdt door en parkeert je wagen een straat verder. Jullie gaan in de tuin van het huis, waar jullie voor zijn geparkeert xD, en je zet je vinger voor je mond. Jullie sluipen naar het hek en je helpt Katelin om erover te geraken. Dan volg je haar. Nu zitten jullie in de tuin van de bure. Je gaat naar de haag en duwt met al je kracht de takken opzij. Je krijgt net een opening groot genoeg om er door te geraken.. Katelin gaat erdoor en houdt dan de takken tegen zodat je ook door kunt. Je grijnst en gaat naar de achterdeur van je huis. Jullie gaan binnen. je kust Katelin nog eens en gaat dan naar de living. Je blijft verstomd staan. Joe en nick zijn Katjana en Naomi een hoofdmassage aan het geven en de meisjes hebben elk een kommetje ijs in hun handen. Katelin giechelt met een hand voor haar mond.
"What the.."
Joe en Nick kijken op en blozen.
"Wat is er hier gebeurt?"vraag je
"Joe en Nick zijn onze slaafjes voor de hele week.."zegt Katjana en eet wat ijs.
"... En wa zijn die mense buiten?"
"Ze zijn erachter gekomen dat Nick met Katjana is aka Miley's zusje.."zegt Joe.
Nick trekt zijn tong uit "En dat Joe ook een liefje heeft.."zegt Nick dan
Joe trekt zijn tong ook uit
"En wie is dit?,"vraagt Naomi en ze kijkt naar Katelin.
"Dit is Katelin.;"zeg je glimlachend
"Hallo.."
"OOhh Katelin.."doen ze alle vier.
Je gooit hen een boze blik, ze negeren je.
"KOm zitten, wil je ook ijs??"vraagt Naomi
"Eu ja ok.."zegt Katelin en gaat in de zetel ernaast zitten.
"NIck! Haal wat ijs voor Katelin!"beveelt Katjana lachend. Nick duwt lichtjes tegen haar hoofd en gaat naar de keuken. Naomi en Joe kijken je grijnzend aan.
"Shut up!"zeg je tussen je tanden
"Wat zei je Kevin??"vraagt Katelin
"OH niks niks;."antwoord je blozend en je boer lacht.

..

Reageer (7)

  • Fassy

    ik wil wel dat nick mijn slaaf zou zijn

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    haha, ist ni je broer ipv je boer xD

    SNEL VERDER héééé!!!

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Omg, die mogen mijn slaaf ook wel zijn (a)
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit
    <3

    1 decennium geleden
  • Literature

    Ik wil die twee ook als slaaf!!
    Nou ja..vooral Joe (A)
    Noom... een week een slaaf hebben..
    dat kan nog beter..
    Voor altijd Joe als slaaf hebben :9~
    :Y):Y)Snell Verderr:Y):Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen