*Naomi pov*
"Papaaa! naar waar gaan we?!"vraag je voor de duizendste keer. Jullie zitten nu in een vliegtuig en je weet nog steeds niet naar waar jullie gaan.
"Zal je wel zien, zal je wel zien.."herhaalt Pete voor de duizendste keer. Ashlee verstopt zich achter een magazine en doet alsof ze zich er echt in intereseert. Je zucht en laat je weer naar achteren vallen. Katjana zit half in slaap naast je. Ze mompelt iets en laat een diepe zucht. Je haalt je schouders op en kijkt dan maar door het raampje.

*Joe pov*
"Kom jongens!"roept Kevin opeens en gooit je jas tegen je gezicht
"UH! Wat moet jij nou?!"
"Wij gaan naar de stad!"zegt Kevin opeens héél erg hyperactief xD
"Waarom?"vraagt nick.
"Daarom. Omdat ik de oudste ben."
"Dat vind ik een geldige reden."zeg je en doet je jas aan.
"Waarom ben jij nooit eens in mijn kamp?"vraagt Nick
"Omdat Jij de JONGSTE bent."lach je en hij mept je tegen het hoofd. Jullie gaan naar de garage van het hotel en gaan in de auto. Big Rob gaat achter het stuur en start de motor.
Wat later worden jullie afgezet bij een groot gebouw. Kevin sleurt jullie naar binnen en wacht dan in de hal.
"Op wie wachten?"vraag je
Hij antwoordt niet. Je zucht en gaat in 1 van die zetels.

*Naomi pov*
"I really, really hate that stupid old pickup truck,
You never let me drive
You’re a redneck, heartbreak" zing je luidkeels met Katjana op de muziek. Pete's handen verstrakken op het stuur en knarst met zijn tanden.
"Tja schatje dat is wat je krijgt als je het niet zegt.."lacht Ashlee.
"Je weet het zelf waar we naar toe gaan.."antwoordt Pete "Gaan jullie nu stoppen jaaa?!"
"You’re just another picture to burn.
Burn, burn, burn, baby burn." zingen jullie luider. Hij doet de radio uit.
"Maakt niet uit ik ken een ander liedje vanbuiten"zegt Katjana en jullie zingen het. Pete zucht en rijdt verder.
"We zijn er!"zegt hij dan blij en stopt voor een groot gebouw. Katjana's mond valt open alsof ze er nooit 1 vroeger had gezien. Je moet lachen om haar uitdrukking en je stapt de auto uit. Pete houdt de deur vriendelijk voor jullie open en jullie gaan de hal binnen en daar zie je..
"JOE!"roep je uit en loopt naar hem toe. Hij doet blij zijn armen open en je vliegt erin. Hij pakt je op en draait wat rond met je. Je kust hem blij. Katjana zit al in de armen van Nick.
"Hum!"doet Pete als je Joe opnieuw kust. Je laat hem lichtjes los en trekt je tong naar je vader uit.
"Waar is Katelin?"vraag je dan als je ziet dat Kevin alleen is.
"Haar vliegtuig heeft vertraging"antwoordt Kevin
"En JIJ wist het!!"roept Nick uit.
"Ja.. het was een plannetje tussen Pete, Ashlee en ik.."
"Surprise"lacht Ashlee
"Dankje mam, pap! .. Dankje Kevin."
Ze glimlachen en Joe houdt je stevig tegen zich aan.
"Ik heb je ZOOhard gemist"fluistert hij in je oor.
"Ik jou ook."fluister je glimlachend terug. Opeens laat hij je los
"Naomi WENTZ?"vraagt hij dan luid. Je bloost
"Jah.. Ik heb het goed verborgen hé" zeg je met een grijns
Katjana schatert het uit. Joe ook en geeft je een kus.

...

Reageer (10)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen