Jenna


Josh


proloog van nieuwe serie ^^
oja kga de engelse namen gebruiken... is gemakkelijker xD

Jenna Modstone
Hallo Iedreeen. IK ben Jenna Modstone. Ik heb 1 broer, Josh
Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar Hogwarts. Ik begin in het vierde.. Waarom ik vroeger niet ging? Omdat ik gebeten ben door een weerwolf. Mijn ouders hadden schrik dat ik ging veranderen op school en leerlingen ging aanvallen, dus hebben ze me thuis lesgegeven. Maar gelukkig stuurde Dumbledore deze zomer een brief, met erin dat hij een opplossing heeft voor me. Ik weet nog niet welke, maar ik ben zo blij! Eindelijk naar Hogwarts! Mijn broer heeft erzoveel over vertelt!

Josh
Ik ben Josh Modstone. De oudere broer van Jenna. Ik steun haar tijdens haar moeilijke tijden en zou echt Alles voor haar doen. Ik bescherm haar ook tegen slechte mensen. En ik zorg ook dat haar geheim ook een geheim blijft. Wantja.. Ze is een weerwolf. Niemand weet het behalve zij(duh), ik en onze ouders. Onze ouders waren er echt kapot van, dat weet Jenna niet, omdat ik dat ook geheim heb gehouden. Ik wou niet dat ze zich schuldig voelde ofzo. Dees jaar zal het haar eerste jaar op Hogwarts zijn. Ik ben erg bang voor haar. Wat zou die zogezegde oplossing zijn van Dumbledore??

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen