I didn't do a thing, to make you stay. I didn't say a word, to make you stay. If I would have have know, I could tried to make it easier.

Listen.

Ik ontweek net de roestige punt van de 15 centimeter lange zwaard van George. Ik haalde uit en mistte. Ik keek even om me heen, mijn bemanning was ook bezig met hun tegenstanders. Er was niemand die mij te hulp kon schieten. In plaats daar van voegden een paar zich toe aan bij de jongeman tegen over mij. Ik wist dat ik het niet lang zou volhouden. Ik probeerde nog een paar keer uit te halen. Hij was snel, en lenig. Hij ontweek alles. Ik kreeg een paar klappen in mijn gezicht. Ik voelde alles draaien. Ik knalde tegen de randen van het schip. Ik zag onze kapitein nog mijn kant op rennen met een ongeruste uitdrukking, maar de zwarte vlekken verschenen al voor mijn ogen, en ik zonk in een diepe coma.

Aloaa,
Ik heb heel erg me best gedaan voor Snoopy The dog dus ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Verzoekjes mogen! anyway,
Hope you liked itt<33
Reactie and Kudo?
Picture for thegirl

Reageer (5)

  • Porcelainn

    Awesome, ik heb gisteren nog over een pirate fight geschreven haha :3

    1 decennium geleden
  • SnoopyTheDog

    Yaaay thankzz

    Ik ga hieruit inspiratie vissen voor mijn Pirates of the Caribbean story =D

    1 decennium geleden
  • Orlagh

    Ik wil een storie maken over drama, heel veel drama, iets orgineels?

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Ö
    Het is alsof ik een verhaal volg hier. O.O

    1 decennium geleden
  • Camillia

    We want more(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen