Foto bij Het begin!

Just me and Bill!

Bang zit ik een hoekje, het hele huis brand af. Ik zie Bill aan de overkant zitten. `Tom, wat gebeurd er!´ Ik kruip onder de balk door, en kruip zo naar Bill toe. Eens ik m'n broertje heb bereikt, leg ik m'n armen rond hem als bescherming. Ons moeder en Gordon lopen of liggen hier ergens, waar heb ik absoluut geen idee van. Plots valt er een balk naar beneden `Aaaahh!´ Ik en Bill roepen het op het zelfde moment. `Tom, Bill?lieverds?´ het is die vertrouwde stem. `Mama!!´ roept Bill. `Oooh Bill schat!´ Mama komt naar ons toegekropen en legt haar armen rond ons heen. `Kunnen jullie lopen?!´Ik knik zoals Bill. Ik en Bill staan op, net als mama. `Waar is Gordon mama?!´ merk ik op als hij niet in de buurt is. Mama kijkt rond, en roept een paar keer Gordons naam, maarr geen enkel reactie. Mama draait zich om naar mij. `Ga met u broer zo snel als je kunt, naar buiten, kijkt niet om of op! Gewoon doorlopen!´ Veel heb ik er niet op te zeggen, ik krijg hier de leiding, als 12 jarig jongentje.. Nog niks af weet wat er in de buiten wereld gaande is. `Vooruit Tom!´ Ik knik, en pak Bill vast aan zijn arm, en trek hem omhoog. Bill houdt zich vast aan mij, en loopt met me mee. `Mamaaa!!´ Ik hoor Bill gillen. Mama heeft gezegt, kijkt niet om of op! Bills gekrijs wordt harder, ik kijk heel langzaam om, en zie mama liggen onder een balk. Ik verberg Bills ogen, en trek hem mee. `Ik wil naar mama!´ `Bill komaan, het huis stort sebiet in´ Ik hef Bill op en loop met hem in m'n armen naar buiten. Al snel worden we opgevangen door mensen die buiten op ons stonden te wachten. Er worden warme dekens rond ons geslagen.. Ik adem zwaar in en uit, en ik zie dat Bill op de grond ligt. Hij wordt beademt door zo'n soort machine. Alles wat ik droomde kwam uit! Ik draai m'n gezicht van de grond af, en loop naar m'n kleine broertje toe. `Gaat alles goed?!´ vraag ik. Ze knikken en helpen Bill op een brandcare. Ze geven me ook nog wat zuurstof, en leiden me naar de ambulance. Bill zetten ze neer op een bankje in de ambulance, en ik zet me naast hem. met tranen in m'n ogen kijk ik naar ons huisje, die nu volledig is afgebrand. Met mama er nog in! Ik voel twee paar armen rond m'n middel, en als ik kijk zie ik dat Bill zich volledig laat gaan in zijn verdriet!.. De ambulance komt in beweging en ik zie dat we vooruit rijden. Ik hef één arm op, en verplaats die op Bills rug,.. Beiden zullen we op ons hoede mogen zijn!

Reageer (5)

  • KickkAss

    :O

    Zo jong !!
    Snel verder

    x x

    1 decennium geleden
  • xBKxFreak

    :O zo erg
    weiter :O

    1 decennium geleden
  • Repent

    @ TomLoveGame.
    Het is toch niet zeker dat hun moeder en Gordon dood zijn? Ze zaten gewoon nog binnen. Geen sprake van doodheid (:


    En inderdaad, het is erg. En ik weet Tom's gave al ('a)

    1 decennium geleden
  • Confession

    Awh.. dat vind ik zo ontzettend zielig voor hun.. snel verder gaan x3

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Ocharme, zo jong en hun moeder en 'stiefvader' al verliezen :O
    Maar samen kunnen ze alles aan hé ;)


    Je hebt altijd toch van die goeie ideeën!
    wou dat ik dat ook had xD
    snel verderrr meid.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen