Ik reed in mijn auto en negeerde alle snelheidsborden.
Jade, mijn allerbeste vriend ooit en ik hadden net meegedaan met een jacht. Samen met andere jagers hadden we een vampiernest aangevallen.
Wij waren met zijn vijftien en zij maar met vijf, wa dachten dat we makkelijk konden winnen, zonder gewonden, maar dat hadden we misgedacht.
Jade was gewond en dat was waarom ik nu met 200km/u van het slagveld vandaan reed.
Hij moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis, voor hij zou sterven, want hij was gebeten, als hij nu zou sterven dan werd hij zelf een vampier.
Nee, dat mag niet gebeuren
Ik trapte nog harder op de gaspedaal.
Jade hield me in de gaten en was aan het vechten voor zijn leven.
Alsjeblieft Jade, hou vol we zijn er bijna
Even leek het alsof we het gingen halen.
Maar toen vielen Jades ogen dicht en ik wist meteen hoe laat het was.
nee, hij mag niet sterven, hij mag geen monster worden
Ik wist dat ik eigenlijk zijn hoofd er moest afhakken voor hij transformeerde in een vampier, maar ik kon het niet over mijn hart krijgen.
slappeling
Ik reed dus naar huis, want het zou nog wel even duren voordat hij bijkwam.
Toen ik thuiskwam sleepte ik Jade naar binnen en sloot hem op in de vampierbestendige kooi.
Het doet pijn om hem daar levenloos in de kooi te zien liggen
Opeens kwam Jade bij en hij hapte naar lucht ookal had hij die niet meer nodig.
hij ziet er nog hetzelfde uit alleen wat bleker
"Mijn hoofd doet pijn." zei Jade "Ik voel me raar."
"Je bent gebeten." zei ik " en je bent doodgegaan."
Ik wist niet dat vampiers nog bleker konden worden maar hij werd nog bleker.
"Je had me moeten doden." zei hij
sorry ik weet het, ik ben gewoon een egoist
Hij aarzelde en zei toen: "Ik heb honger."
ik ging dus een zakje bloed halen, dat we normaal als aas gebruikten. Heel voorzichtig gaf ik het aan hem.
Hij huiverde en liet toen zijn tanden er in zakken, lange hoektanden.
Toch moest ik toegeven dat hij er ondanks de hoektanden niet zo gevaarlijk uitzag. Hij straalde niet dat roofdier achttige uit wat de meeste vampiers uitstraalde.
hij was nog steeds Jade
Toen deed ik iets heel stom, ik deed de kooi open. Opeens stond Jade voor mij
wat ben ik toch een stommeling
Ik dacht dat hij me ging bijten maar in de plaats daarvan kustte hij me. Ik vermoedde vroeger al dat hij verliefd was op me, maar ik had het nooit echt willen toegeven.
Maar nu zijn zijn gevoelens sterker dan ooit en hij houdt echt van mij en ik houd ook van hem.
We zien wel wat er gebeurt maar voor nu kunnen we het gewoon proberen.
een vampier en een jager die verlieft zijn, dit is toch een rare wereld

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen