Afscheidscomité
Toen we beneden kwamen keek iedereen mij en Ginny vreemd aan. Terwijl ik en Ginny van de trap afrenden had ik mezelf veranderd in de dubbelgangster van Ginny, ik was de paar centimer die Ginny groter was als ik mijn gewone ik met bruin haar en grijze ogen was gegroeid waardoor we precies indentiek waren. Dat is de echte Ginny, zei ik terwijl ik lachend naar Ginny wees. Ginny keek me aan en besefte toen pas dat ze net zo goed in de spiegel had kunnen kijken. Ik transformeerde weer naar mijn gewoone gedaante, en ging aan de tafel zitten.
Wat heb ik allemaal gemist vroeg Harry?
Toen we Anne hadden ontvoerd kwam er met Tops en Dwaaloog een heel afscheidscomité mee, zei George.
Afscheidscomite? vroeg Harry.
Nou eerst kwam dwaaloog terug met vier bloedmooie, bleke tieners, volgens mij net volwassen, zei Fred.
Daarna kwam Tops met nog zo'n tiener en twee extreem jonge, bloedmooie, bleke volwassenen en een groep bruine, gigantisch lange en extreem gespierde jongens met een meisje dat iets minder lang was, vulde George aan.
Die bruine gaven haar allemaal een omhelzing en die sommige van die bleke gaven haar een hand, andere omhelsde haar en de rest gaf haar een klopje.
Nou dat kan je inderdaad een afscheidscomité noemen, zei Harry, zou Simon niet jalours worden door die hoeveelheid aan mannelijke aandacht?
Ik werd rood, het is uit met Simon.
Waarom? je vond hem toch leuk?
Ik vond hem inderdaad leuk maar ik ben niet meer verliefd op hem.
Harry schudde zijn hoofd, liefde, mompelde hij, ik begrijp er niks van.
Het zag er zo stom uit dat iedereen in de lach schoot.
Reageer (2)
haha woehoeoeoeoeoe weer tegek
1 decennium geledenarme harry
1 decennium geledenhij snapt er echt niets van
dat is zielig
snel verder