Dear Abo's,
Ik weet het ik ben slecht ik heb echt al jaren niet meer gepost maar mijn inspiratie is en blijft gewoon nihil. Ik wil gewoon te graag weer een hoofdstuk posten maar de inspiratie blijft weg. Ik ga nu lekker voor 3 weken op vakantie en neem een schrift mee zodat wanner ik inspiratie heb ik het meteen kan opschrijven. En ik wil graag met een nieuwe storie gaan beginnen na mijn vakantie waar ik hopelijk meer inspiratie voor heb dan de rest. Iedereen een hele fijne vakantie en ik ben echt heel blij dat jullie mijn abo's zijn en hopelijk blijven!! I love you guys!!
xxxxxx Julie

Reageer (3)

  • Dreambelievr

    P.S. klein idee, ik was je storie aan het herlezen en bedacht me dit: De vrouw, Esmé, had net haar man verloren en de dokters vertelden haar dat haar Baby zwaar ziek was en waarschijnlijk de geboorte niet eens zou halen. Gek van verdriet stortte ze zich van een klif. Edward dacht er nog net aan dat ze de vrouw ook konden redden en ze leven nog een hele tijd gelukkig en wat er dan gebeurt zien we wel.

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ké, fijne vakantie. Maar post alsjeblieft als je terug bent. Ik kan niet wachten tot Bella haar kleine meid ziet en tot Edward Bella bekend wat hij voor haar voelt en waarschijnlijk worden die twee babytjes de beste maatjes.

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    Waar ga je heen?
    Hhahaha heeeeeeel veel mega plezier

    Snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen