Foto bij 1. Melanie shut up!2

Bedankje voor Ilaura! x3 eerste lezer :) (L) diit betekent superveel voor me ! <3



Katy Smith pov ;

Vermoeid & cagerijnig met mijn bestevriendin Melanie. Omg Kate isn't Justin just not perfect ? He is so pretty ! Sireusly im so glad he haven't a girlfriend! What if i was his girlfriend! Sireus Kate ik wil hem zo graag ontmoeten! SHUT THE FUCK UP MELANIE! Even is het stil. En daarna voel ik me weer schuldig. Mel , het spijt me ! Ik hou van haar eerlijk. En ben ook een 'soort van fan' van Justin. Maar er is iets als ik aan hem denk me afwend van hem & haat toe brengt. En als ik daarover met haar wil praten begint ze weer met haar obsessie & kan ik gewoon niet met haar praten.En dan heb ik nog mijn geheim die ik gewoon niet kan vertellen en dat levert me schuldgevoel op , tegenover haar ze vertelt me echt alles! Het is oke Kate! Maar je bent men bestevriendin ik ken je al sinds de crash van je vader! Mel , ik wil het daar niet over hebben. Onderbeek ik haar. Niet over men vader! Sorry , maar weet je ik ken je gedachtens wel goed! En ik weet dat er iets misloopt in jou. Zeg het me Katy ! Je verzwijgt iets voor me. Doodstil kijk ik voor me. Je bent tog mijn bestevriendin? Ik zwijg! Katy sireus bestevrienden hebben geen geheimen! En ik zou het respecteren! Maar we hebben heel lang geleden al gezweerd van de minst erge tot de ergste ding aan elkaar moeten vertellen! Mel, het spijt me ik kan dit echt niet! Ik zeg haar gedag. Ga naar benden geef haar moeder nog een knuffel en vertrek naar huis.


~~
Dit stukje is kort i know maar het moet spannend blijven riight ? !
& 3 toverwoordjes voor snel een nieuw stuk is Abo-kudo-reactie!
Verder??! :X

Reageer (2)

  • Foodluver

    Ok bedankt vanaf morgen gaat het verderr ;) x(H)(K)

    1 decennium geleden
  • misslpayne

    ik vind dat andere stuk leuker. hierbij heb ik het idee van "ja het zal allemaal wel." en bij dat andere stuk wil ik echt weten hoe het gaat lopen. dus ik zou persoonlijk voor die andere gaan.
    (H)_xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen