Temari pov ~
Het was middag en ik liep over de straten van Suna. Ik was echt trots op de stad. Dat ze allemaal gebouwen van zand hebben kunnen maken en dan de wind die heerlijk door je haar ging. Het was gewoon geweldig hier. Kankuro kwam naar me toe lopen.'Temari, Gaara wil dat je even mee komt' zei hij.'Is er iets ergs gebeurd?' vroeg ik.'Nee dat niet maar hij wil iets zeggen' zei hij terug.'Ik ben benieuwd' zei ik en zo liepen we naar het kantoor van de kazekage.'Gaara is er soms iets gebeurd?' vroeg ik.'Ik moet naar Konoha gaan en daar nog een paar dingen regelen en ik neem jullie met me mee' zei hij.'Pak jullie spullen en dan gaan we morgen vroeg'. Ik was heel erg blij dat we naar Konoha konden gaan, maar dat liet ik niet merken omdat ze anders heel raar zouden opkijken. Ik liep weer naar huis om wat dingen klaar te maken. Als Gaara zegt dat er problemen zijn die hij moet regelen dan zijn dat waarschijnlijk dingen die best wel lang gaan duren.

Shikamaru pov ~
Ik lag met Chouji naar de wolken te staren in het park.'Heey Shikamaru lijkt die wolk daar niet op een chippie en over chips gesproken, ik heb een zak bij me' zei Chouji en pakte er een paar uit.'Wil je ook' vroeg hij aan me.'Agg waarom niet' zei ik en pakte er een uit de zak.'YOOO Shikamaru, Chouji' riep een bekende stem. Ik draaide mijn hoofd om, om te zien wie er zo riep. Het was Naruto die samen met Sasuke aan kwam lopen.'Heeyy wat doen jullie hier toch altijd?' vroeg Naruto terwijl hij op zijn hurken ging.'Nou naar de wolken kijken' zei ik.'Jaa en chips eten' zei Chouji erachteraan met zijn mond vol. Naruto ging naast me liggen en kon maar niet rustig op zijn plaats liggen maar Sasuke daarentegen stond nog te wachten hoe lang het zou duren dat Naruto weer opstond. Nog geen 2 seconden later zei Naruto:'Ik snap het niet dattebayooo!''Wat snap je nou weer niet??!' vroegen we alledrie tegelijk.'Nouuu dat jullie dit volhouden, wacht Sasuke waarom waren we hier eigenlijk gekomen?' vroeg Naruto aan Sasuke.'Owjaa om iets te vertellen aan ze ; de kazekage met die ene puppetgast en dat ene meisje met die grote waaier komen hiernaartoe' zei Sasuke die zijn handen in zijn broekzakken stopte. Ik was opgelucht van binnen omdat ik dacht dat er iets ergs aan de hand was.'Je bedoelt Gaara, Kankuro en Temari?' vroeg ik zo droog mogelijk.'Ja die 3 ja' gaf hij als antwoord terug.'Oii oiii Shikamaruuu goed nieuws voor jou of niet' vroeg Naruto die me een por gaf.'Jaa Shikamaru' zeiden Chouji en Sasuke.'Waar hebben jullie het over?' vroeg ik weer zo droog mogelijk.'Neee niks laat maar. Kom Naruto we gaan naar Ichiraku Ramen' zei Sasuke en liep weg met zijn handen nog steeds in zijn broekzakken.'YAAAYYY RAMEN' riep Naruto en stond op het punt om achter Sasuke aan te rennen totdat hij zich realiseerde om te vragen of wij ook mee wouden komen. Chouji en ik zeiden ja en we liepen achter Sasuke aan naar Ichiraku Ramen om wat Ramen te eten met z'n vieren.

Reageer (3)

  • xxMrsMalikk

    jaaa k heb al gelezen en direct een reactie gezet xD

    1 decennium geleden
  • IDunnoXD

    leuk, snel verder!!! lees nieusww hoofdstuk: how can you love me? [gaara love-story] =3 uhu, beetje reclame maken xD

    1 decennium geleden
  • Allysae

    hihi
    nice
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen