Foto bij 018~Terugflitsen Deel 1

Een nieuw deeltje van de kleine schattige bende

BTW ik heb ook een paar andere verhaaltjes over Twilight (secret Girl|volturi) en eentje van Harry potter(My name? Aster Potter |DM & HP)mocht er iemand zin hebben om ze te lezen *hint hint*

'Waarom doen we dit ook al weer?' vroeg een half verveelde Tom. Bill en Simone gaven hem om beurten een klop tegen zijn kop. Tom keek om naar bill die achteraan in de auto zat. 'Nadeel van vooraan zitten, grote broer.' zei hij lachend. 'je weet waarom we dit doen, en je vindt het ook leuk eenmaal ik niet meer in de buurt ben.' zei Simone lachend. 'Je weet dat het Laura's vierde verjaardag is vandaag. En probeer eens om niet alle taart op te eten?' zei Bill. Tom zuchtte. 'En waarom is Gordon niet mee?' vroeg Tom. 'Tom, voor een achtjarige kan je behoorlijk goed zeuren,' zei simone. ' en Gordon is niet mee, omdat ik er Nicole pas vandaag over ga vertellen. Ik wilde wachten tot het ten minste de moeite waard was.' Bill rolde met zijn ogen.
'We zijn er. kijk, ik heb voor elk een klein kadootje mee om af te geven, zodat julli daar geen ruzie over moeten maken.' zei Simone die haar zonen zo goed genoeg kende. elk een barbiepop om te geven. 'Mag ik haar ritueel verbranden? Vindt Laura vast niet zo erg, ze haat barbie.' zei Tom. Bill keek op. 'Mam, je hebt toch geenm Barbiepoppen gekocht?' vroeg Bill verbaast. Simone knikte. 'Maar ze haat zoiets, mam. Nicole heeft dat gezegd, en Laura ook.' zei bill. Simone wist niet echt wat ze moest doen. 'We geven het gewoon en als ze er een probleem mee heeft, geef ik wat geld, dan moet 1 van jullie maar eens met haar naar de winkel gaan.' Tom had zijn bedenkingen over de logica. Zijn moeder maakte een fout en zij moesten het oplossen voor haar.normaal zou hij er niet zo'n probleem van gemaakt hebben, maar hij was slechtgezind. Zijn "vriendin" had het uitgemaakt omdat hij niet genoeg om haar gaf, en wat hij het ergste vond, was dat ze iedereen verteld had dat zij het had uitgemaakt omdat hij het "leuker" vond om met jongens om te gaan. Het was voor iedereen duidelijk wat ze daarmee bedoeld had.
Laura aprong op toen ze de auto hoorde naderen. Ze stond aan de deur en haar moeder had echt moeite om kleine Laura tegen te houden. Bill en Tom grijnsde toen ze uitstapten, kleine Laura bracht ze altijd aan het lachen. 'Zie hier, onze eerste Fan!' riep Tom uit terwijl hij haar optilde. Wat hij ooit zou zeggen, iedereen kon gewoon zien hoe gek Tom en bill waren op haar. Een beetje beschaamt gaven ze hun kado's af. Heel enthousiast scheurde ze het papier open, Tom grapte dat ze leek op een bezetene. Zel, hij lachte, tot ze het papier openmaakte en de poppen ontdekte. Ze deed moeite om een beetje enthousiast te blijven, want Nicole had haar altijd geleerd om dankbaar te zijn voor elk kado. Ze snapte niet Waarom Tom en Bill haar zoiets kado deden, terwijl ze heel goed wisten dat ze dat niet leuk vond. Ze keek beteuterd naar de poppen, Tom probeerde de situatie te redden. 'Ach, weet je wat?' vroeg hij zacht terwijl hij naast haar ging zitten. Bill ging aan de andere kant zitten en vroeg zich af hoe Tom zich hieruit zou redden. Laura keek met grote ogen naar hem. 'Ik ben zeker dat mijn Mam, Simone, je wel eens samen met Bill en mij meeneemt naar een speelgoed winkel. Goed?' vroeg hij zachtjes. Laura vloog de tweeling om de hals en glimlachte smekend naar Simone. Ze knikte, veel meer kon ze niet, anders zou dit kindje in tranen uitbarsten. Laura klapte in haar hanjes. 'Super!!!' riep ze uit. Bill keek fronsend naar Tom, diegene die dat woord heel veel gebruikte. Tom haalde zijn schouders op en nam de barbies op. 'Lauratje, weet je dat je hier ook heel leuke dingen mee kunt doen?' vroeg hij met een grijns. Laura haalde haar schouders op en keek hem verbaast aan. Bill begon bang te worden voor de gevolgen,¨' je kan ze ritueel verbranden.' zei hij. Bill gaf zijn broer een klop tegen zijn schouder, maar tom keek niet op. Laura dacht erover na en æet een grote Tom-achtige grijns riep ze uit; 'Barbecue!' [Of hoe je dat ook schrijft]Ze klapte in haar handen, pakte de poppen in haar ene hand, en trok Bill en Tom recht. Bill schudde zijn hoofd. 'Hier doe ik niet aan mee.' zei hij op een serieuse toon. Laura keek hem met grote puppieoogjes aan, Tom lachte. 'Je kan het haar niet weigeren, het is haar verjaardag, en die ogen kan je gewoon niet negeren. DIe maken je een slaaf in je eigen lichaam, denk je dat ik dit leuk vindt?' vroeg hij ironisch. Bill nam een van de poppen over. 'We gaan hier zo'n spijt van krijgen' waarschuwde hij terwijl hij zich gewillig door Laura en Tom liet meetrekken. Bill kreeg gelijk, en dat herhaalde hij verschrikkelijk veel keren terwijl ze hun straf uitzaten thuis. Een hele week werkjes doen in huis, en meer dan een maand huisarrest zonder computer of tv. Tom had het gevoel dat hij dood zou gaan voor zijn straf zou uitgezeten hebben, maar blijkbaar heeft hij het overleeft. Achteraf, toen hij Laura weer zag, vond hij het allemaal weer de moeite waard. Niet dat er iets gebeurd was, behalve zijn straf en het feit dat Bill en Tom een nieuwe BBQ moesten kopen voor Nicole en haar man. Laura meende het toen ze het over BBQ had...

Reageer (4)

  • XTokioHotelXLov

    hihi
    verderrr

    1 decennium geleden
  • Allysae

    geniaal
    snel verder
    kleine laura lijkt heel erg op mijn nichtje qua gedrag

    1 decennium geleden
  • xSerena

    hahaha!
    I luuuuuuuuhv Little'Lau(L)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ghehe^^
    Weet je waar ik nu zó'n zin in heb? :8
    Ál mijn Barbiepoppen in de kachel van mijn grootouders verbranden xD
    Ik haat Batbiepoppen, maar heel stiekem hoooou ik van de Barbie films :$
    Mhihihi^^
    Ga je snel verder alsjeblief? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen