Foto bij 68- Lost…

Hier is het dan eindelijk, le moment supreme, het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht (of in lek geval sommige van jullie)
het is een wat korter deeltje dit keer, maar de volgende zal niet zo lang als normaal op zich laten wachten...
voor nu: enjoy!

xxx- leonie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Dreambelievr

    O, had toch geen gelijk. Ik dacht echt even dat die ene droom waarin een vampier haar achterna zit uit zou komen...ach ja, mens kan zich vergissen.

    1 decennium geleden
  • mimi1212

    NEEE! waaaroooom? Hij mag neit weg! Beseft hij neit wat hij haar dan aandoet! Stomme idiooooT!

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Neee.. je kan het niet zo laten dat die weg is :'( nee hy had het beloofd GGRRR jasper eikel moooie liefe eikel Oeps ik dwaal af!

    Jssper kom nmidelijke terug!! grrrrr

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Waag het niet om hem voor altijd weg te laten gaan, want dan kom ik naar je toe mevrouwtje en dan sla ik je helemaal in elkaar!!! xD
    Maarja, je moet snel verder gaan!! Dit word weer een korte, want ik was 2 dagen weg, en daarom moet ik nog heel veel hoofdstukken lezen, daarom akn ik geen belachelijk lange maken, maar dit is ook wel een beetje lang toch? Hopelijk lang genoeg...

    XxX

    1 decennium geleden
  • JustMeHere

    neeeeeee jazz mag niet weg (huil)
    hij is echt dom
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen