Foto bij *~50~*

*Ik wil ook zulke nagels :3*
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB DE 50 GEHAALD >///////////<

Ik heb slecht en goed nieuws :S Het goeie nieuws is dat ik weet hoe ik verder ga met dit verhaal. Ik loop al weer bijna twee hoofdstukken voor. En het slechte nieuws is dat ik overmorgen op vakantie ga :S
Dat betekend dus dat ik 2 HELE weken niet kan updaten :(
En dat betekend dus ook dat ik 2 HELE weken jullie verhalen niet kan lezen -_______- Dan heb ik lekker veel in te halen XD. Maar ik neem mijn laptop wel mee. Ik ga met mijn broertje en twee vrienden naar mijn familie in Italië, maar ze heeft geen internet -___- Dus kan ik alleen schrijven (Wat ik zeker ga doen ^^) en anime kijken XD

Dit is waarschijnlijk het laatste deeltje voor dat ik weg ga. Misschien hebben ze daar ook wel plaatsen waar wel internet is, misschien. Maar dat betekend dat ik mijn laptop naar het strand zou moeten nemen :S Of misschien hebben ze wel een internet cafe ofzo XD Ik kijk wel XD
Ik BELOOF in iedergeval dat ik na mijn vakantie vel hoofdstukken online ga zetten.

Sorry voor het ongemak.

Enjoy~

Nii-san = Broer (Ouder)
Otouto = broertje (jonger)

50.
“Wie ben jij ?!” Sasuke keek naar de hoek van de kamer. De man liep uit de schaduw en een extreem wit gezicht werd zichtbaar. “Ah, Sasuke-kun, herinner je me niet meer ?” Nog een kort lachtje was te horen. Sasuke vernauwde zijn ogen. Wacht, het is die freak, die pedofiel. Sasuke’s ogen werden wijder. “Orochimaru” Op nieuw grinnikte Orochimaru. “Wat wil je ?!” “Wat ik wil….?” Orochimaru liep op Sasuke af. Zo snel als Sasuke kon trok hij zijn Katana en hield het voor zich. “Niet zo gemeen Sasuke-kun”. Sasuke zijn niks en keek kwaad terug, wachtend op een mogelijk antwoord. “Wat ik wou was Itachi’s lichaam, maar dat lukte me helaas niet. Daarna had ik mijn ogen op Ayumi, Seiko’s moeder. Daar faalde ik ook in. Toen kwam jij” Orochimaru keek Sasuke even aan en zag hoe Sasuke door zijn knieën ging en in zijn schouder kneep. Een lage kreun van pijn vulde de kamer. “Toen kwam jij, maar je bent niet meer belanrijk. Ik kom nu voor iemand anders.” Die kl**tzak. Sasuke stond hijgend op van de grond, maar toen raakte het hem. Orochimaru kwam niet voor hem, maar voor iemand anders. Zo snel als hij kon raapte hij de Katana van de grond en rende richting het gangetje. Seiko, hij komt voor Seiko. Orochimaru’s lach was te horen vanuit de woonkamer. De deur van Seiko’s kamer werd open gebeukt en overal waren er slangen in de kamer. Nee, nee. Sasuke haalde uit met zijn Katana en raakte een aantal van de slangen. Wild keek hij om zich heen. “Seiko!!” Seiko lag hijgend in haar bed en bewoog alsof ze een nachtmerrie had. In haar nek liepen straaltjes bloed, die langzaam op haar kussen drupte. Haar Sharingan was geactiveerd en haal kleine handjes hadden haar hoofd vast. Haar ogen waren wijt open en puilde bijna uit haar oogkassen. Haar mond hing open en haar borstkas wees naar boven. Ze gilde en schreeuwde terwijl ze nog steeds hopeloze beweging maakte. “SEIKO !!” Sasuke rende op haar af en alle slangen poefde één voor één weg. Seiko stopte met schreeuwen en haar ogen zakte dicht. Ze zakte in elkaar. “Nou Sasuke-kun. Ik ga maar eens, zorg je goed voor mijn expiriment” Hij zei het niet als een vraag maar meer alsof het niet belangrijk was. Met een ruk draaide Sasuke zich om en smeet een kunai in Orochimaru’s richting. De kunai raakte hem in zijn voorhoofd maar hij poefde ook weg. Sasuke’s eigen curse mark brandde als de hell. Hij hield zijn schouder vast en gromde van de pijn. “Seiko” Hij tilde haar op en negeerde zijn eigen pijn. Kakashi, ik moet Kakashi vinden. Zo snel al als Sasuke kon rende hij de deur uit richting Kakashi’s huis. Seiko lag leveloos in zijn armen terwijl druppeltjes bloed in haar nek naar beneden gleden.

“KAKASHI !!!” Sasuke bonsde op de voor deur van Kakashi’s huis. Na een aantal seconden sprong er een lichtje aan en de deur kraakte open. “Huh, Sasuke, ben jij dat ?!” “JA, JE MOET ME HELPEN !!” Sasuke was lichtelijk in paniek, Seiko's adem was onregelmatig en schokte om de zoveel tijd. Kakashi was de enige van wie hij op het moment wist die een seal op de curse mark kon zetten. Het was toen dat Kakashi merkte dat Seiko in Sasuke’s armen lag. “Sasuke, wat is er gebeurd ?!!” Hij hield de deur voor Sasuke open, zodat hij naar binnen kon gaan. Sasuke maakte snel zijn weg richting de woonkamer van kakashi en legde Seiko op de bank neer. Hij draaide zich om naar Kakashi die hem snel was gevolgd. “Sasuke, wat is er gebeurd ?!” Sasuke haalde diep adem. Hij moest toegeven, hij was bang en in paniek, Wat als Seiko de curse mark niet aan kon. “Kakashi, Het was O-oro-orochimaru” Sasuke stotterde even voor dat hij de naam van Orochimaru correct kon uitspreken. “Asjblieft Kakashi, jij bent de enige waar van ik op dit moment weet die een seal op de cursemark kan zetten. Ze is gebeten in haar nek. Kakashi, ik was te laat” Kakashi’s hand landde op Sasuke’s hoofd. “Rustig Sasuke, het is niet jou schuld oké ?!” Sasuke schudde haastig zijn hoofd. “DAT IS HET WEL !!” Twee paar handen landde op zijn schouders en hij werd op een stoel geplaatst. “Dat is het niet, Sasuke. Ik Zal meteen een seal op de cusre mark zetten voordat het zich helemaal in haar lichaam verspreid.” Kakashi tilde Seiko weer op en plaatste haar midden in de woonkamer. Hij schoof het koffie tafeltje weg naar de muur zodat hij meer plaats had. Seiko's ogen waren open gegaan, maar ze was niet aanwezig. De glans was uit haar ogen en ze staarde glazig en verdwaasd voor zich uit. Kakashi trok haar t-shirt uit en begon de tekentjes op haar lichaam en op de grond rond haar te tekenen. Sasuke zat op de stoel en had zijn hoofd in zijn handen. Als ik oot de kans krijg om Orochimaru te vermoorden dan doe ik dat op de langzaamste en pijnlijkste manier. Ik heb Seiko niet kunnen beschermen. Even voelde hij zich net weer een klein kind. En fluisterde zachtjes. “Het spijt me nii-san, ik kon haar niet beschermen” Sasuke gromde opnieuw en trok uit frustatie hard aan zijn eigen haren totdat hij een twee paar handen op zijn eigen handen voelde die hem stopte. “Foolish little Otouto, i love you” fluisterde een stem zachtjes, zo zacht dat het net zo goed de wind had kunnen zijn die door het raampje, de half donkere kamer binnen waaide. Een vinger prikte even tegen zijn voorhoofd. Sasuke’s hoofd schoot omhoog, die chakra, die chakra was zo bekend. Toen hij opkeek zag hij niemand. Alleen Seiko die op de grond zat nog steeds een beetje verdwaasd en Kakashi die nog steeds bezig was met de tekentjes. Wat..? Had ik het me verbeeld ? Sasuke hield zijn hoofd vast en schudde even zachtjes. Ik word gek.

Reacties onegai~

Reageer (9)

  • GilbertBro

    met YingYang en ilsietju eens!!! die vieze verekte f*king k*t pedofiel!!! (srry voor mijn woordenschat :X)

    xxx verder!!! xxx

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    Ik ben het met Yingyang eens.

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    oropedo ga fucking dood
    snel verderxD

    1 decennium geleden
  • XlightningX

    Arme Seiko. Arme Sasuke.
    Ik wil weten hoe het verder gaat.
    Dus snel verder. Al duurt dat nog wel even.

    veel plezier op je vakantie

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Orochimaru is echt de grootste pedofiel ooit, WAAROM ZET HIJ ALLEEN CURSEMARKS IN DE NEKKEN VAN KLEINE KINDEREN? O.O
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen