Foto bij 25%

Keighley Mackenzie O'Malley

Ik keek wat twijfelend in de spiegel, gooide mijn haar nogmaals eens over de andere kant en zuchtte eens. Het moest maar. Ik streek mijn jurkje voor de laatste keer glad, frustelde aan mijn sieraden en spoot nog een laagje parfum op. Waarna ik het wegwapperde en in mijn pumps stapte. "KEIGH! SCHIET EENS OP! STRAKS MISSEN WE DE SPEACH!" Caitlin's stem schalde omhoog, ik rolde met mijn ogen. "KOM ERAAAAAN!" Gilde ik terug. Ik keek nog een keer richting de spiegel, sprak mezelf moed toe en liep toen maar naar beneden. Tree voor tree liep ik naar beneden, had ging net goed toen ik door mijn enkel zwikte en ik me nog vast kon grijpen. Binnen een seconden had ik alle aandacht. En het eerste gezicht wat ik bekeek was die van Justin en schoot een vlaag van bezorgdheid over zijn gezicht, waarna dat over ging in staren. "G-gaat hét?" Vroeg hij zacht waarna hij vervolgde: "Je ziet er geweldig uit.." Kleine blosjes verschenen op mijn wangen. "Wauww Keighley waar heb je dat jurkje vandaan.." Kierde Cailin, waarschijnlijk wat jaloers, uit. Ik glimlachte eventjes, en haalde luchtig mijn schouders op. "Ik had het nog in mijn kast hangen.." Ik kwam uiteindelijk veilig aan en keek even naar Justin. "You look amazing.." Zei ik gesmoord. Waarna ik wat gefluister van links hoorde, ik draaide me om en trok vragend mijn wenkbrauw op. "Sinds wanneer, zijn jullie...zo..zoo..close?" Vroeg Ryan toen twijfelend, schattig alsof een klein jongetje iets belangrijks aan zijn moeder moest vertellen. "Hoezo?" Vroeg Justin direct, hij sloot een arm om mijn schouders. "Altijd al geweest.." Vervolgde hij toen en hij keek met een schuin oog naar mij. "Toch?" Ik lachte eventjes en knikte, zijn arm tintelde om mijn lichaam. "Laten we gaan..." Knikte ik toen en ik wurmde me uit Justin's greep waarna ik mijn hoofd om de deur stak, en richting mijn broer keek. "Uh..wij zijn...uit?" Vroeg ik lachend waarna ik niet op antwoord wachtte en de deur sloot. "Let's go!" Riep ik vrolijk waarna ik instemmend gemompel kreeg. "Kom aan, wat meer enthousaiastme mag ook wel!" Mopperde ik nu waarna we ons allemaal verplaatste naar het kleinschalige autotje van Chaz. Wat verbouwereerd stonden we allemaal te kijken. "Heb je een aanhanger bij je Chazzie?" Vroeg ik slijmerig. Hij fronste even. "Wel nee, instappen allemaal, het pas best.." Hij opende het portier waarna eerst Justin instapte, Daarna Caitlin en daarna ik. Opgepropt op de achterbank van de mini-couper zaten we dan, met Chaz en Ryan voorin. "Yeah mensen daar gaan we!" Riep Chaz hyper uit waarna hij probeerde het autootje tot leven te wekken. Justin kreunde waarna hij met zijn hoofd tegen het raam aan stootte. "Damn Chaz laat me alsjeblieft een fatsoendelijke auto voor je kopenn.." Chaz mompelde wat terug waarna hij het nog eens probeerde. "Oke Ryan, de eer is aan jou, duweeenn!" Riep hij nu hyper uit en hij gaf Ryan een klap tegen zijn schouder, die het als een klein meisje uitjammerde. Caitlin rolde overdreven met haar ogen. "Laten we mijn auto pakken.." Stelde ik nu voor. Ik gaf een klein hoofdknikje naar mijn cabrio. "Alsof dat past.." Snauwde Ryan op me af. "Beter dan hier.." Snoof ik, niemand beledingde mijn cabrio. "Laten we gewoon mijn auto nemen.." Klaagde Justin, hij gebaarde richting zijn grote zwarte Range Rover. Iedereen stemde direct in, inclusief Chaz. Goed daar waren we dus over uit, en verplaatsten ons richting Justin's Range Rover. "Smooth Chaz.." Zei ik lachend toen hij zijn autootje met veel geweld de stoep op reed, lachend schudde ik mijn hoofd, gekken.


Voor jullie nog een hoofdstukje.
En jullie weten ik hou van reactie's!

Reageer (2)

  • 1DisAmazayn

    AAAHHH deze story is gewooon amazing <3 Pleaseeeee ik smeek je met die "schattiigee puppyoogjes" om ng een stukjee <3 Pleasepleaseplease :)

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    <33333333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen