Foto bij ~O11 ju- Yes james

NEXT DAY.
POV Justin.
Ik werd wakker in het kleine, veeeel te kleine bedje. Ik had wel 80 keer mn knie tegen de muur gestoten maargoed. Kate en ik hadden nog lang in het bos gelopen. Het was best gezellig. Ik stapte mn bed uit en sprong onder de –kleine- douche. Toen ik klaar was en wat gegeten had –stiekum ‘boodschappen’ gedaan- zette ik de tinkywinky kop op. Mn telefoon ging en ik nam op. ‘hee gast’ hoorde ik chaz zeggen. ‘ik ben er. sta bij de ingang’ ‘oke ik kom eraan.’ Ik hing op en deed het pak aan. ik deed de grote paarse schoenen aan en liep naar buiten. ‘TINKYWINKY’ hoorde ik ineens een meisje roepen. Ik draaide me om. ‘hee isa’ zei ik en ze kwam naar me toe gerent. ‘wat ga je doen?’ vroeg ze. ‘ik ga naar dipsy.’ ‘mag ik meeee???’ ‘tuurlijk’ ze gaf me een handje en samen liepen we langs alle huisjes. ‘tinkywinkyyy’ zuchtte ze. ‘ja isa?’ ‘ik ben moe…’ zei ze en keek me aan. ‘wil je op mn rug dan’ ze knikte en ik bukte. Ze klom op mn rug en samen liepen we verder. We kwamen bij de ingang en ik zag chaz al staan. ‘ju-..’ ‘ja, James ja.’ Zei ik snel. Hij keek me wat raar aan. ‘kom we gaan je pak halen.’ Zei ik en we liepen naar het gebouwtje waar ik mn pak ook had gehaald. ‘wie is dat’ zei hij toen hij naar isa keek. ‘dit is isa’ zei ik. Hij knikte. ‘hoi’ zei isa blij. ‘wie ben jij’ ‘dat is Travis’ zei ik snel. Hij keek me weer raar aan. ‘hoi travis’ zei isa. ‘hoi’ zei hij terug. Hij vond het maar raar, maar ik zal het hem wel uitleggen straks.

Reageer (2)

  • SWAGGERx

    whaha, geniaal

    1 decennium geleden
  • GottaBeYou

    Snel verder !!!

    Wahaha vind het nog steeds brilliant!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen