Reacties
Ik en Hermelien zaten op onze kamer, Ginny was beneden nog wat van haar spullen aan het inpakken. Morgen zouden we de zweinsteinexpress naar school nemen. Stond er nog iets speciaals in die brief? vroeg Hermelien, je hoeft me niets te vertellen als je dat niet wilt hoor.
Het tweede gedeelte was van Seth en daarin stond dat hij me miste en dat hij hoopte dat ik gelukkig was. Het eerste gedeelte was van Embry, hij schreef me dat iedereen me miste, dat Claire om de haverklap naar me vroeg en...
Wie is Claire?
Een 2 jarig meisje, ze is de inprent van Quil.
Wat?
Er zijn mythen waar dit soort situaties besreven worden, er is echt niks romatisch aan, Quil is een soort grote broer op dit moment, later wordt hij haar beste vriend een op een dag zullen ze net zo gelukkig zijn als ik en Seth nu.
Heeft Claire daar ook nog iets over te zeggen?
Ja, maar waarom zou ze Quil niet kiezen, het is alsof hij speciaal voor haar gemaakt is.
Oké, wat stond er nog meer in de brief?
Embry is ingeprent.
Waarom schrijft hij dat naar jou?
Omdat hij met jou is ingeprent?
Wat?!
Embry is met jou ingeprent.
Wie is Embry?
Ik rommelde even in mijn tas en haalde er een foto van de wolfpack uit, ik wees Embry aan, dat is Embry.
Hoe reageerde jij eigenlijk toen je hoorde dat Seth met jou was ingeprent?
Nou niet zo als het roedel gewend was.
Wat bedoel je?
Nou, eerst word je vertelde hij dat hij een gedaanteverwisselaar was en dan zijn ze gewend om op heel wat weerstand te stuiten. Dit was wat er ongeveer gebeurde.
We zaten met zijn alle aan de tafel in Emily's huis en Seth zei, "Ik ben een gedaanteverwisselaar".
Cool, een transformmagiër, zei ik.
Een wat? vroeg Paul, ik wees hem meteen aan op de foto.
Een transformmagiër, zei ik, een tovenaar of heks die haar uiterlijk naar believen kan veranderen. Nou ja, dat kan iedere heks of tovenaar die goed is in gedaanteverwisselingen maar een transformmagiër al op jonge leeftijd zonder dat ze er echt moeite voor hoeft te doen. Maar dat wisten jullie vast al aangezien Seth zegt dat hij een gedaanteverwisselaar is en jullie niet bepaald verbaasd opkijken bij die mededeling.
Heksen en tovenaars bestaan niet, zei Jacob, meteen wees ik hem aan.
Ik bekeek mezelf in de spiegel tegenover me en zei, dan kan ik ieder moment in rook opgaan, nou de blikken die dat opleverde waren gewoon geniaal.
Oké, laat ik het anders uitleggen, ik ben een soort van weerwolf...
Een faunaat? gezien jullie gestoorde blik niet.
Wat is een faunaat? vroeg Emily toen.
Een soort van weerwolf, het verschil is dat een faunaat ieder moment in zijn diersoort kan veranderen en er zelf voor kiest, een weerwolf heeft die keus niet en veranderd iedere maand in een wolf, op dat moment is hij instaat om zijn beste vriend te doden en luisterd hij alleen naar de roep van een soortgenoot.
Nee, wij zijn een soort mengeling tussen die twee, in eerste instantie kiezen we er niet voor om te veranderen maar we kunnen ieder gewenst moment veranderen, we blijven onszelf, als we boos zijn veranderen we in een wolf en we kunnen na verloop van tijd beslissen om te stoppen met transformeren en dan worden we gewoon ouder.
Oké, wat heeft dat met mij te maken.
Hij is met je ingeprent, zei Sam.
En dat is?
Dat vanaf het moment dat hij je zag zijn leven alleen nog maar om jou draait.
Leuk voor hem, mijn leven draait niet om hem.
Wat ben ik blij dat ik inprentte met iemand die al verliefd op mij was, lachtte Jared.
Waarom doe je zo? vroeg Quil.
Ik heb een leven waar hij niet inpast, ik heb een vriendje en ik ben niet van plan om hem te dumpen voor een gigantische indiaan die toevallig in een wolf kan veranderen.
Kan je hem dan geen kans geven? vroeg Leah.
Nee, over een paar weken vertrekken ik en de Cullens naar Londen en dan neem ik de schooltrein naar Zweinstein.
De Cullens? vroeg Sam, woon je bij hen?
Ja, Carlisle is een oude vriend van ons schoolhoofd, Albus Perkamentus, die goed bevriend was met mijn ouders, die vermoord zijn door dooddoeners, officeel heeft de familie Tops nog steeds de voogdij over mij maar die zie ik nog amper, ik logeer al sinds ik 3 maanden ben in de vakanties bij de Cullens, eerst hun schoolvakanties nu die van mij.
En je bent op de hoogte van... vroeg Sam
Dat ze vampiers zijn bedoel je? tuurlijk. Daarna liep ik de deur uit en belde Rosalie of ze me kon ophalen bij de grens
Reageer (2)
hahahahahahahahahahaha geweldig leven jared woehoe
1 decennium geledengeniaal
1 decennium geledensnel verder