here's another one
enjoy
en reacties en kudos zijn heeel erg welkom

Embry pov.

Ik voelde de leegte stilletjes aan opvullen maar het was nog niet volledig gevuld. Toen zag ik in mijn ooghoek dat ze haar hoofd een beetje in mijn richting draaide en ze begon te praten. “ Hey ik ben jenna, en wie is deze speciale jongen als ik vragen mag”. voor de 2de keer rolden de woorden sierlijk over haar lippen het leken wel engeltjes die zongen. en ze vond me speciaal dan moet dit meisje ook zeer speciaal zijn. . Ik keerde mijn hoofd richting de hare ik bekeek haar even goed. Ze had een baggy zwarte broek aan en een mooi zwart T-shirt. Aan haar broek en nek gingen een paar kettingen wat haar ietsje stoerder maakte, ook had ze zwarte all stars aan en mooie rode haren die sierlijk om haar gezicht gingen. Dit meisje is zeker speciaal en had een mooi figuur. “ Hay ik ben embry” . stelde ik mezelf voor. “JA weet ik” . een van de jongens zal het haar wel verteld hebben. Toen ik haar gezicht bekeek en haar ogen gebeurde er iets onbeschrijfelijks .


Jenna pov.

Hij keek me aan in mijn ogen en toen gebeurde er iets, iets onmenselijk zijn ogen waren zo mooi. Diep bruin alles verdween rondom ons en er vormde zich een magisch blauw licht rondom ons ik kon niet stoppen met staren, hij was zo prachtig. Onze handen gingen naar elkaar toe voor onze lichamen en onze palmen van onze handen raakten elkaar. Zijn vingers gleden door de mijne en zo bleven we een tijdje zitten. Ik genoot zo van dit moment het was zo magisch zo vol liefde…

Reageer (3)

  • darksunside

    jeey inprenten
    ben je met rust gelaat door de aliens weer xD

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Ahhhw
    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    hihi
    ze zijn ingeprent
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen