Hoi Carlisle,
Ik heb het nu al naar mijn zin op school. We hebben twee nieuwe docenten. Ik vroeg me af of ik misschien een vriendin mee mag nemen tijdens de kerstvakantie, ze heet Hermelien en er zit een mini wolvendingetje aan vast.
Groetjes Anne

Hoi Esmé,
Ik heb het nu al naar mijn zin op school. We hebben twee nieuwe docenten. Ik vroeg me af of ik misschien een vriendin mee mag nemen tijdens de kerstvakantie, ze heet Hermelien en er zit een mini wolvendingetje aan vast.
Groetjes Anne

Hoi Alice,
Ik mis je enorm, ik moet verschrikkelijke kleding dragen, die tovenaarsgewaden zijn wennen na een aantal weken in jouw kledingkast. We hebben hier op school twee nieuwe docenten, kan jij voorspellen wanneer ze in het gesticht opgezocht kunnen worden.
Groetjes Anne

Hoi Rose,
Ik heb nu al super veel lol, het is maar goed dat jij hier niet rondloopt want dan had je nu tienduizend aanbidders, want jij ziet er waarschijnlijk in ons schooluniform nog geweldig uit.
Groetjes Anne

Hé Jazz,
Ik mis je gave, de helft van de kinderen doet super opgefokt, je voelt de haat tegen de zwadderaars gewoon in de lucht hangen(of ik voel dat aangezien ik een griffoendor ben en dus sowieso een hekel heb aan zwadderaars), Simon doet super nors en Malfidus lijkt hoopvol nu ik Simon heb gedumpt(kan jij verliefdheids gevoelens eigenlijk beïnvloeden?).
Groetjes Anne

Hoi Edward,
Eigenlijk hoef ik niks in deze brief te zetten want je weet al het nieuws al. Ik wou dat ik jou gave had, dan was ik even slim als Hermione.
Groetjes Anne

Hé Emmett,
Ik verheug me enorm op het komende zwerkbalseizoen, ik moet het jou echt leren als ik terug ben. Het is een supergave tovenaarssport.
Mzzl Anne

Lieve Seth,
Ik mis jou ook, het is hier leuk afgezien dat Simon super nors doet en Malfidus hoopvol is nu ik Simon heb gedumpt. Ik kan ook niet wachten tot kerstmis, ik zie je dan. Ik hou van je.
Liefs Anne


Anne, ik heb een brief voor Embry geschreven dat ik hem graag wil ontmoeten, Hermelien kwam de slaapzaal binnen.
Fijn, ik ga nu naar Cissy om haar de post mee te geven, ik bond de brieven samen en haastte me daarna naar de uilenvleugel.

Reageer (2)

  • SweetDemon

    embry en hermelien zo schatig

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder
    ben net naar het laatste deel van hp geweest
    echt super gaaf

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen