Foto bij ¦45¦

De muziek dreunde hard door de boxen en ik had het wel gehad. We waren hier al twee uur en ik was het zat. Melissa daartegen liep nog vrolijk half dronken te dansen met jongens. Ik zuchtte en nam nog een slok van mijn water, ik had wel genoeg wijn op het eerste uur. Ik stond op en trok Melissa tussen iedereen uit. ‘Wat doe je nou?’ vroeg ze boos, ze was ten minste nog een beetje nuchter. ‘Ik ben het zat, we gaan naar huis.’ Ze trok een pruillipje. Ik rolde met mijn ogen. ‘Daar kan ik tegen.’ Ze zuchtte en liep mee naar buiten. Ze pakte haar mobiel en belde iemand. Toen ze ophing keek ze naar mij. ‘James komt ons halen, als we hem alvast tegemoet lopen zien we vanzelf de limo wel.’ Ik knikte en samen liepen we de straat op. Toen het erg zoet begon te ruiken trok ik Melissa meer richting mij. ‘Wat stinkt die ene.’ Hoorde ik iemand zeggen. Toen Melissa ineens werd weggetrokken en begon te gillen, rende ik richting haar gegil. Een bloedzuiger was al over haar heen gebogen. In een tel schuurde ik uit mijn huid en Melissa begon nog harder te gillen. Ik sprong op de vampier en schuurde hem in stukjes. De ene die in de hoek stond begon te rennen, maar ik haalde hem in en schuurde zijn hoofd eraf. Melissa zat op de grond en keek me bang aan. Ik liep naar mijn tasje die ik tussen mijn tanden pakte en naar een hoek liep. Ik veranderde terug en trok de kleren uit mijn tasje aan. Ik schoof de stukken vampier op een hoopje en gooide de aansteker die in mijn tasje zat erop. Het vuur sloeg op de lichaamsdelen en paarse rook kwam omhoog. Twijfelend liep ik naar Melissa. Ze kroop steeds verder naar achteren. ‘Melissa, ik doe je niets.’ Ze keek me bang aan. ‘Wát ben jij?’ vroeg ze vol afschuw in haar stem. ‘Ik leg het allemaal bij jou thuis uit Mel, maar niet hier. Ik doe je echt niets, hun,’ ik wees naar het verbrandde stapeltje, ‘Wouden je leegdrinken.’ Met grote ogen keek ze naar de stapel. Ze stond op en liep op afstand van mij de steeg uit. Ik zuchtte en volgde haar. Zodra we weer op de stoep liepen werd er getoeterd en een grote witte limousine reed richting ons. We stapten in en Melissa ging ver van mij af zitten. Ik legde mijn hoofd in mijn handen, daar gaat een vriendschap.


~~{*}~~

Reageer (7)

  • Renekel

    Ik ben t/m 13 augustus met vakantie, dus verwijder mijn abbo om mijn inbox een beetje leeg te houden;) Ik neem wel gewoon een bladwijzer, dus als ik terug ben en bijgelezen neem ik gewoon weer een abbo!
    Xx

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    Awh, ze red haar leven en doet ze zo...

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik hoop toch zo dat Melisande snel tot bedaren komt en Mai accepteert zoals ze is. Kudo!

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen