Foto bij Hoofdstuk 2

Me wekker gaat en ik heb echt geen zin om uit me bed te komen, vandaag ga ik naar me nieuwe school toe waar ik echt geen zin in heb. Ik ken helemaal niemand zometeen vinden ze me raar. Ik ben al niet zo’n type dat graag onder de mensen is, dus ik verstop me wel ergens in een hoekje. Ik trek wat kleding aan, doe me make up en borstel me haar. Goeiemorgen zegt me moeder die aan de keukentafel zit. En al zin in de nieuwe schooldag? Ik zucht en maak me brood klaar. Wat is er? Vraag ze. Niets is zit er gewoon wel wat tegenop. linda, het komt wel goed zegt ze. Ja ik weet het ik pak me brood en stop het in me tas. Doei mam ik zie je vanmiddag wel weer. Doei schat veel plezier roept ze nog voordat ik de deur dicht doe. Als ik op school kom zie ik iedereen van alles doen. De een zie ik sms’en , de ander ziet te praten met haar vriendinnen en ik zie ook nogal veel stelletjes met elkaar zoenen. Als ik de bel hoor gaan loop ik naar de receptie toe. Waar moet ik heen mevrouw ik ben nieuw en ik heb nog geen rooster. Hoe heet je? Linda Sweers zeg ik. Ze tikt wat in de computer en geeft een aantal papieren aan. Hier is je rooster en hier is nog wat informatie voor je ouders. Je zit in de C klas.

Reageer (2)

  • SlashHAT

    Hs 3 is al te vinden op mijn profiel, het zelfe verhaal

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Geweldig (:

    ABOOOOOOOOOOO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen