Na een lange tijd, mag ik dan eindelijk naar het huis. Ik zit nog op me bed te wachten tot me oma me komt ophalen. Het is nu 10 uur in de ochtend en verveel me nu al dood. Ik stuur maar een smsje naar Sam.

Heee, lieverd.
Vandaag eindelijk uit het ziekenhuis
Hopelijk zie ik je snel thuis

xxxxx


Ik klik op verzenden en dan komt net me oma binnen. Heee meissie zegt ze. Ik lach naar haar en loop met haar mee. We eten vandaag Pannekoeken. Dat vond je als klein meisje ook altijd zo lekker. En zo blijft ze nog wel even doorpraten. Ik zit eigenlijk te wachten op een smsje van Sam. Als ik de auto uitstap bij het huis, zie ik een klein huisje, met een mooie tuin en veel bloemen. Ik herken het meteen, maar ik merk ook dat ik er jaren niet meer geweest ben. Sinds me vader weg is, is alles begonnen met me moeder en ben ik nooit meer bij me oma geweest. Ik loop het huis binnen. Ik ben alvast boven, me spullen aan het uitpakken. En ik loop de trap op. Is goed, ik begin met de pannekoeken hoor ik me oma nog net zeggen. Ik zet me koffer op bed en ga ook op bed zitten en pak me mobiel. Nog steeds geen sms van hem. Waarom sms hij niet? Na het eten, ga ik douchen, zeg me oma weltrusten en ga naar bed. Dan krijg ik toch een sms..

Reageer (1)

  • Waterwork

    Wat zal er in dat smsje staan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen